Bölüm 6: İlham

918 38 8
                                    

Gece umduğum gibi sabah annemden çok daha önce uyanmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece umduğum gibi sabah annemden çok daha önce uyanmıştım. Yüz temizleme, diş fırçalama gibi rutin işlerimi hallettikten sonra ocağa çay koymak için mutfağa gittim.

Çayı küçük ocağa koyduktan sonra midemin benden ne istediğini anlamaya çalıştım. Bu ara canım patates kızartması ve sosis çekiyordu bu yüzden onu yapacaktım.

Patatesleri soyarken yarısını çöpe bıraktıktan sonra doğrayıp kızartmaya başladım. Sosislere çizik atıp domates sosunda pişirdim. Yiyebileceğimizi düşündüğüm her şeyi masaya koyduğumda işim tamamdı. Geriye annemi uyandırıp çayları koymak kalmıştı.

Annemi uyandırmak için odasına gittiğimde annemin uyanık olduğunu hatta yatakta bir şeyler okuduğunu gördüm.

Uyanık olsa da ürkütmemek için kapısını tıklatıp içeri adımladım.

Annem elindeki kitabı yatağın boş yanına bırakıp kapıya doğru döndü. Erken kalkıp kapısına gelmem onu şaşırtmış gibiydi. Annem bu aralar her hareketime şaşırıyor, sanki karşısına abim dikilmiş gibi davranıyordu.

Tatlı haline gülmeden edemedim.

"Günaydın canım. Bu gün erken kalktığına göre beraber kahvaltı yapabiliriz diye umuyorum." dedi annem keyifli bir şekilde yataktan kalkarken.

"Olur aşkım sen bir çayı koy ben de elimi yüzümü yıkayıp geleyim." dedim yüzümdeki sevimli ifade ile. Küçük tatlı yalanlar söylemeyi bu kadar sevmek benim suçum değildi.

Annem yataktan kalkıp kitabını komodinin üzerine koyarken "Tamam tatlım yatağı düzeltip kendime bir çeki düzen vereyim 5 dakikaya mutfakta buluşalım." dedi.

Annemi onaylayıp odama geçtim. Dolabımdan oversize bir tişörtle gri renk bir eşofman altı çıkardım. Üstümü giyinirken uzun zamandır hesaplarıma girmediğim aklıma geldi. Aslında instagrama girip Ali ile ilgili şeyleri silsem çok iyi olurdu.

Zaten çok bir şeyimiz yoktu. Bir nişandan bir de 1. yılımızdan fotoğrafımız vardı. Onlarca anıyı kutulara topladıktan sonra iki fotoğrafı silmek pek de etki etmezdi.

Hesabıma girdiğimde 3 mesaj ve 5 tane takip isteği vardı. Mesajlara girip oyalanmadan önce fotoğrafları hızlıca sildim. Okul arkadaşlarımdan gelen mesajlar vardı. Önemli şeyler olduğu söylenemezdi.

Mesajlara bakarken normalde üstlerde olması gereken Ali ile olan konuşmalarımızın mesaj kutusunda olmadığını gördüm. Arama yerine kullanıcı adını yazdığımda tahmin ettiğim gibi hesap bulunamamıştı.

Ben daha fotoğrafları silmeyi yeni akıl etmişken adamın elinden gelse beni sınırdışı edecek olması ürkütücüydü. Ali hep bu kadar kindar mıydı?

Çocuk eşyaları bile geri almışken engel atmasına şaşırıyor olmak da benim salaklığımdı sahi. Bu yüzden çok üzerinde düşünmem gereken bir konu değildi.

SIFIRDAN SANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin