ep 18

1.5K 89 2
                                    

uni

သဲ prideက ထွက်လာပြီး dark lightဂိုဏ်းစီ မသွားသေးဘဲ တံတားအောက်ကိုသာမောင်းလာခဲ့သည်။ နောက်က akaneကလည်း ထပ်ကျပ်ကပ်လိုက်လာခဲ့၏။

တံတား​အောက်​ရောက်​တော့ သဲက ဆိုင်ကယ်ရပ်လိုက်ပြီး ကမ်းစပ်နားသွားကာ တပ်ထားတယ့် maskကို ချွတ်ပြီး အသံကုန် အော်လိုက်တယ်

"အားးး!!!!!"

ခံစားနေရတာတွေ ပျောက်လိုပျောက်ညားပေါ့။

akaneက သဲ ပုခုံးလက်တင်ပြီး နှစ်သိမ့်၏။

" မေ့ သိပ်စိတ်မညစ်ပါနဲ့ဟာ ခေတ်လရောင်ပုံစံကြည့်ရတာ အဲ့ကောင်မလေးဆီကို သိပ်စိတ်မရှိတယ့်ပုံပါဟ"

" သူက ငါ့ကိုလိုချင်တာမှမဟုတ်တာ သူလိုချင်တယ့်အချက်တွေပြည့်ရင် ငါ့နေရာဆိုပြီး အစားထိုးလို့ရတာပဲလေ အခုတော့ မဖြစ်သေးပေမယ့်နောက်ဖြစ်လာရင်ရော "

"မေမင်းခက တော့ သူ့အပေါ်သိပ်ခံစားချက်ရှိတယ်လို့မခံစားရဘူးနော်"

"အင်း အဲ့ကောင်မလေးက မာနခဲလေး သူ သည်းမခံနိုင်ဘူးဆိုရင်တော့ ထွက်သွားမှာဘဲ အဲ့အချိန်ကျရင် ငါသူ့ကို ဝါသနာပါတာတစ်ခုခု စီစဉ်ပေးမယ်လို့ စဉ်းစားထားတယ် ငွေနောက်လိုက်ပြီး သိက္ခာဆုံရှုံးမှာ မမြင်ချင်ဘူး ပြီးတော့ ငါက ညီမလေးတွေတွေ့ရင် မထိန်းရမနေနိုင်အောင်ပါဟယ် အခုတော့ နည်းနည်း ခြိမ်းခြောက်ထားပင်မယ့်ပေါ့"

" အမလေး အမကြီးသဲသိမ့်ခရယ် ကိုယ့်မိန်းမရဲ့ exဖြစ်လာမယ့်သူကို နင်မလို့ တွေးပေးနေတယ် ငါဆိုရင် စတွဲတာတွေ့ထဲက သတ်ပစ်မှာ fck "

" အဲ့ကောင်မလေးက ငွေနောက်လိုက်ရုံကလွဲရင် သိမ်သိမ်မွေ့မွေ့လေးပါ"

"ဟိုထဲကလိုပေါ့ ဘာလဲ 'မောင့်ကိုချစ်တယ့်သူမှန်သမျှကို အမ လိုက်ချစ်နိုင်ပါတယ်' ဆိုတာလေ "

"ငါ စိတ်သိပ်မကြည်သေးဘူးနော် နင် dark lightဆီလိုက်အုံးမှာလား"

" ဟင့်အင်း မလိုက်ချင်တော့ဘူး ငါ့အသဲလေးဆီ ပြန်တော့မယ် "

" ok"

" အဲ့တာဆိုငါအရင်သွားနှင့်မယ်နော် bye catch you later"

pain honey? Where stories live. Discover now