jooo ja siis bc:t ei oo leikisti ny olemas et joo.
-Joonas
Oltiin jonkun kaveriporukan kans päädytty laivalle juhlimaan ja no juomaan ofc. Lähinnä olin menossa Ollin, Joelin, Roosan, Susun ja jonkun Joelin kaverin Rasmuksen, tutummin Rassen kanssa pelkästään mutta Ollin oli pakko ottaa yksi Aleksi mukaan. En tosin tiedä siitä mitään muuta kun että hänen nimensä on Aleksi ja hän on.. noh.. Homo.
En nyt sanoisi että olisin homofoobinen mutta homon kanssa hengailu ei kuulosta korvaani miltään miellyttävältä. Entä jos tämä ihastuisi minnuun?! En ole itse jätkien perään, tai no välillä saatamme Ollin kanssa tehdä kännipusuja mutta ei se merkkaa mitenkään. Miten se edes voisi?! En ole mikään vitun homo!
"Okei, eli ööm.. Joel, Roosa ja Rasse on samassa huoneessa..-"
Olli aloittaa kertomalla hyttimme. Siis, Roosa on Joelin tyttöystävä. Säälin Rassea jo nyt.. hän pääsee varmaan todistamaan jotain syntistä. Enkä edes haluaisi kuvitella kuulevani parhaanystäväni nussimassa. Ugh.. ajatuskin jo ahdistaa. Tällähetkellä toivon että menisin Ollin kanssa samaan huoneeseen..
"-.. Susu, me ollaan samassa"
No niimpätietysti.. Joudunko tosiaan sen ho-Aleksin kanssa samaan? Olisin meilummin ollut Ollin kanssa. Tietäisin voivani nukkua rauhassa. Ei tarvisi miettiä että haluaisiko vaikka joku raiskata minut, tai tai.. jos Aleksille vaikka tulisi haluja? Olenhan minä hyvännäköinen vaikka itse sanonkin.. siksi juuri.
"Ok. Anna tänne nyt se avainkortti. Mennään.."
Otan Ollilta avainkortin kädestään ja hieman ehkä mulkkumaisesti mulkaisen Aleksin suuntaan. En ole tahallani ilkeä, enkä yleensä ole. Minusta tuntuu että Olli teki nähä jaot näin tahallaan. Susu ei ole Ollin tyttöystävä, joten ihan hyvin olisin voinut mennä myös hänen kanssaan.
Ehkä mä tulisin kestämään tuota..
-
Helousfksl moi tähän tulee varmaan 3 osaa myös.
YOU ARE READING
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022