AleksixJoonas: Hetken hauskaa 2/3

221 16 8
                                    

- Olli

Ilta oli menny sujuvasti. Ollaan oltu jossain laivan baarissa, kuuntelemassa musiikkia ja hengaamassa. Siinä samalla olin huomannut Joonaksen käytöksessä jotain outoa ja erinlaista. Se on vältellyt ihmeellisesti Aleksia. Onkohan siellä hytissä sattunu jotain? Siis, laivaan päästyä, olimme kaikki omissa hyteissämme kuulemma suurinosa katsoi jotain ohjelmia, sarjoja yms tai toiset nukkuivat pienet päikyt.

Nyt istuimme edelleen jossain laivan mukavilla penkeillä lähellä esiintymislavaa. Kohta olisi joitain näytöksiä ja bändejä soittamassa. Joonas istui toisellapuolella isoa sohvaa ja Aleksi toisella. He eivät ole puhuneet toisillensa sanaakaan illan aikana. Mitä helvettiä on tapahtunu.

"Olli! Tuu tanssimaan

Kuulen huudon musiikinlävitse, se oli Susu. Pyöräytän silmiäni ja hymyilen kun ojennan kättä Susulle. Meillä on ehkä pientä säätöä, tosin kukaan ei tiedäö tästä paitsi me kaksi. Meidän pieni salaisuus. Nään myös Roosan ja Joelin tulevan tanssilattialle. Tiedostamme sen että kaikki olemme kännissä.

###

-Joonas

Mahtavaa. Rasse lähti baaritiskille kauas, oli kuulemma nähnyt jonkun kuuman mimmin. Ihanaa.. jäimme tottakai Aleksin kanssa kaksin tähän istumaan. Kyllä mä huomaan jänniteen meidän välillä. Sille on syy, mutta se syy viedään hautaan asti.

Huomaan kyllä kun Aleksi vilkuilee muhun.. vitun ahdistava rotta.. hellä sellanen..Vilkaisen nopeasti noita pariskuntia tanssilavalla. Tai siis eihän Susu ja Olli oo yhessä mutta voisi olla. Hymähdän hiljaisesti ja otan puhelimeni kouraani ja alan vain tuijoittamaan näyttä ihankuin muka katsoisin sitä. En vain halua katsoa Aleksia enään. Hermostuneena katselen vain ympäörilleni nopeasti ja nousen ylös. Matka kohti vessoja alkaa..

Voi vittu mitä oon taas tehny..

-

söis jätän teidät nyt pohtimaan mitä seuraavassa luvussa tapahtuu oaodnopjÖFBBDWuhfoö

Deep Seabed || Blind Channel One-Shots || Where stories live. Discover now