AleksixJoel: Lämmin kaakao ja syli 1/2

201 20 6
                                    

-Joel

Kävelen loskaista ja märkää katua pitkin. Kyllä talvi olisi kaunista aikaa ja niin se onkin mutta tämä loskasää ei ole kenenkään mieleen. Ellet ole päiväkotilainen ja tykkään leikkiä siinä tai muuten vaan vaikka tehdä lumiukkoja.

Olen matkalla Aleksin luokse. Viettämään treffi iltaa. Me ollaan Aleksin kanssa tapailtu vaivihkaa, niin ettei kukaan muu jätkistä huomais.

Kyllä, me tykätään toisistamme. Aleksi vaan on sattumalta ottanut sen roolin, että näyttää kiinnostustaan kaikella mahdollisella tavalla. Halailuilla, pusuilla, hyvällä ruualla + kynttilät tottakai.. ja satunnaisilla halauksia takaapäin.

Saavun tutun kerrostalon pihalle. Onneksi minulla on Aleksin vara avaimet niin pääsen nopeasti sisälle. Avaan raskaan oven ja astelen sisälle. Menen hissiin ja odotan pääseväni Aleksin kodin kerrokseen ja piakkoin lämpimän viltin alle.

Pääsen hissistä ulos ja astelen Aleksin oven eteen. Kaivan taskustani avaimia ja asetan ne lukkoon. Avaan oven ja laitan kenkäni peilin eteen nätisti riviin. Kuulen pieni kolaamisen ääniä keittiön sunnalta. Mitäköhän Aleksi tekee?

"Moi! Mitä sä teet?"

Huudahdan ja lähden etsimään mustatukkaista lyhyttä olentoa. Saavun keittiön suulle ja katsahdan Aleksia. Joko se ei huomaa tai esitää ettei huomaa minua. Hiivin tämän taakse ja kierrän käteni tuon kropan ympärile.

"Hui saatana!"

Aleksi huudahtaa ja hytkähtää säikähdyksestä. Aleksi kääntyy suuntaani ja hymyilee huvituneena. Aleksi nojailee keittön pöydän tasoon. On se söpö.. "Mä olin ihan omissa maailmoissa etten kuullu sua." Tuo selittää paljon. Hymyilen Aleksille takaisin ja asetan pienen pusun tuon päälaelle.

"No mitä teit?"

Kysyn ja yritän katsella Aleksin selän taakse. Aleksi kääntyy ja nostaa kaksi höyryävää kaakaomukia. Aleksi ojentaa toista minulle ja otan sen vastaan.

Lähden kävelemään Aleksin perässä olohuonetta kohti. Aleksi on kyllä suloinen.. sanoinko sen jo..?

-

Terveisiä varamaan jostai helvetinn portailta, en nykyää osaa enää kirjottaan :D Paska luku mutta toivottavasti tän noka osasta tulis parempi ja pidemp. jooohhhh , yritän saada sen viimeistää huomenna valmiiks. Sori taas täsät tauosta.

PSSST oon valmistelemassa teille yhden luvuista pitkää novellia jonka julkasen heti kun oon sanu sen valmiiks :D

Deep Seabed || Blind Channel One-Shots || Where stories live. Discover now