(Ylä-aste)-Joonas
Astelin Joelin perässä sen huoneeseen ekaa kertaa ikinä. Mua jännitti tosi paljon. Voitte vaan kuvitella. Musta tuntuu että just nyt, kun minun piti nähdä ensimmäistä kertaa Joelin vanhemmat, mun mahassa möyri jotkut muut kun vaan perhoset.. mua vaan jännittää okei?!
Mun olis tarkotus jäädä tänne yöksi, vietettäis sen kanssa yhteistä aikaa. Niin.. olemme siis seurustelleet hetken aikaa. Joel on käynyt monestikkin mun kotonani. Joelilla on ollut aina joku syy miksi en ole voinut käydä hänen luonaan.
"Mitä sä haluisit tehdä, ennen kun vanhemmat tulee töistä?"
En mö tiedä.. cudlailla, katsoa leffaa.. jotain! Asetun istumaan Joelin viereen hänen sängyllensä. Alan näpräämään sormiani ja repimään kynsiäni. Tämä on todella huono tapa minulla..
"Voitaisiinko-.. voitaisiinko me-... Tai-siis! Haluai-"
Alan änkyttämään jotain. Joel on yleensä aina tehnyt sen 'aloitteen' kaikkeen mitä teimme.. -Älkää käsittäkö väärin! Ei me SITÄ olla tehty..- Minä en vain uskalla tehdä mitään, vaikka haluaisin. Ihan vain halailla. Olen hieman.. ujo.
Painan pääni käsiini ja vedän jalat koukkuun vasten itseäni. Tuntuu todella typerältä juuri nyt.. kuulen Joelin hymähtävän hyväntuulisesti ja hetkenpäästä tunnen käden kietoutuvan ympärilleni. Joelin käsi alkaa silittämään kylkeäni rauhoittavasti.
"Ei sun tartte pelätä mun kans. Ja kyllä, voidaan halailla."
Naurahdan kuivasti nostaen katseen pois käsistäni poikaan. Ja kapuan tuon syliin istumaan. Tämä on meille normaalia että istun hänen sylissään. Joelin sylissä on turvallista olla. Rakastan sitä.
Painan pääni hänen rintakehällensä ja asetan käteni kaulan ympärille hellästi. En tietenkään halua satuttaa Joelia. Joelin käde alkavat seikkailla kyljillä, selällä ja perseen kautta ne eksyvät reisilleni.
Minua ei ahdista tämä ollenkaan, onneksi. Tiedän että voin luottaa Joeliin, hän lopettaa jos sanon niin. Hengähdän syvään ja alan vain miettimään kaikkea.
Rakastan Joelia. Hän on huomaavainen, ihana, täydellinen ja ennenkaikkea ihan vitun komea.. Joelilla on kauniit kasvonpiirteet, olen kateellinen. Sievät siniset silmät, joita voisin tuijotella 20 valovuotta putkeen kyllästymättä, kaunis leukalinja ja nenä. Kauniin muotoiset huulet..
Huulista puheenollen..
En ole vielä pussannut ketään,
enkä Joelia.."Joonas.."
Nostan katseeni poikaan joka tarraa poskestani hellästi kiinni, peukalollaan minua silittäen. Katseeni harhailevat hänen silmissään, niin kauniit ne ovat.. uskokaa vain.
Silmäni kohdistuvat hänen huuliinsa."Se on joko nyt, tai ei koskaan.." ajattelin ennekuin painoin huuleni Joelin omia vasten.Oot mun ihan ensimmäinen..
-
Joo öö moi.
Btw en oo ikin pussannu ketää niin tein tän ns fiiliksil mitä mul VOIS olla tms.Antakaa mulle vertaistukea tai jotai, enkai oo ainoo 🥲❤️.
CZYTASZ
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022