-JoelPienen hetken mä jouduin odottamaan kun Olli kävi vessassa. Oltiin siis saavuttu minun luokseni. Olen Ollia vanhempi, ihmettelen vähän miksi hän halusi lähteä mukaani. Toki.. hänhän minua tuijotteli.
Olli astuu vessasta ulos ja ehkä hieman säikähtää minua. Hymyilen vain hänelle."Tuu, mennäänkö katsomaan jotain?"
Sanon ja menen lähemmäksi Ollia ja laitan käteni tuon lantiolle. Tiedän tuon olevan homo. Minä taas.. no.. en tiedä. Samaan aikaan tytöt kiinnostavat enemmän mutta toisaalta kun ajattelen, pojat ovat paljon viehettävämpiä kun tytöt. Olkoot, olen varmaan homo mutten haluaisi myöntää sitä.
Alan johdattelemaan poikaa perässäni olohuoneeseen jossa on telvisio ja oma musta sohva. Ohjaan Ollin sohvalle ja lähden itse keittiöön. Sattumoisin minulla on joitain juomia kotona, toki.. en ole niitä itse hankkinut.
Otan tölkkejä jääkaapistani ja lähden takaisin pojan luokse. Astelen olohuoneeseen ja nään Ollin olevan sammumispisteessä. Voi tuota..
"Hei, älä nukaha"
Naurahdan. Lasken juomat pöydälle ja astelen Ollin viereen istumaan. Poika katsoo minua hyvin humalaisilla silmillään mutta noissa silmissä nään myös jotain muuta.
Poika lähestyy minua ja tarraa hupparistani kiinni ja yhdistää huulemme. Asetan taas käteni tuon kyljille ja vastaan suudelmaan. Tiedostamme molempien olevan kännissä.
Irtaudun. Nostan toista kättäni Ollin poskelle ja alan hellästä silittämään peukalollani tuon poskea. Kuitenkin hetkenmielijohteesta isken huuleni tuon kaulalle. Kuulen tahottomia, pieniä ja hiljaisia huokauksia korvani juuresta.
"M-mh mennään sun huoneeseen"
Rivakasti irtaudun ja vedän pojan lähes syliini ja nousen ylös.
Vitun homoa.
-
Heyyy arvatkaa kuka on tänään 2.8 1(4)? Minä! Omg mistä arvasit!? Okei okei mutta, tänään ehkä tulee toinen ja vika osa tätä ollixjoel hommelia heipsulivei muistakaa ehkäsy! ( Ja nesteytys)!!!!!
Ps: sori ku oli lyhyt.
VOUS LISEZ
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022