-JoelHerään kylmyyteen ja siihen että tunnen puristuksen mahani ympärilläni. Satunnaisia pieniä hönkäyksiä niskaani. Minulla on kyllä peitto päällä mutta vain puoliksi.
"M-mmh.."
En tiedä kuka on edes sängyssäni tällähetkellä. Lasken käteni varovasti toisen käsien päälle jotka ovat kietoutuneet minuun. Käsistä päätellen joku mies. Eilinen ilta taisi näköjään mennä pitkäksi.
Mies liikahtaa minuun vielä enemmän kiinni. Katselen vain eteenpäin ollessani kyljelteen. En tiedä onko kyseisellä miehellä vaikeuksia olla aloillaan ja etsiä hyvä nukkumis asento koska.. hän liikuttaa kohoumaansa omaa alaselkääni vasten..
Päätän vihdoin kääntyä koska haluan tietää minkälaisen henkilön kanssa olen päässyt nukkumaan.
Ei voi..
Mitä helvettiä Joonas vitun Porko tekee sängyssäni puolialastomana."Joonas mitä helvettiä!?"
Huudahdan niin että toinen herää pienen säikähdyksen vallassa. Joonas irroittaa otteeni minusta ja alkaa hiljalleen availla silmiänsä.
Nousen rivakkaan sängystä ja menen laittamaan huoneeseen valot. Nyt kun ajatellaan niin huoneessa haisee raa'an seksin haju. Ei vitun vittu.
Katseeni kiertää makuuhuoneeni lattialla vaatteita katsoen ja päädyn lopulta vain tuijottamaan Joonasta. Sen paljasta ylivartaloa ja sitä itseään vielä syvemmin..
Suur viha, inho ja likaisuus kiehuu sisälläni, mutta samaan aikaan minun tekisi mieli mennä vain miehen viereen, makoilla ja olla. En ole koskaan ajatellut olevani miehen seurassa, tai varsinkaan itse Joonas Porkon. Ei jumalauta.
Oliko tosiaan meidän ilta mennyt niin pitkäksi että oltiin päädytty kirjaimellisesti panemaan omaan kämppääni?
"Jho- *krhm!* Joel.. t-tuu tänne jooko. On kylmä"
Katon sitä edelleen huoneen oven suulta mutta päädyn ottamaan kopin tarjouksesta. Tarjouksesta nimeltä Joonas ja Joonaksen syli. Emmä ole koskaan ollut tälläinen, 'tällaisella' tarkoitan että yleensä mä olen se top -niin mä olen nytkin toivottavasti ollut- ja se joka pyytää sänkyyn makoilemaan.
"Olit vitun hyvä.. milloin uudestaan?"
Tunnen pari pusua hiuksissani ja niskassani. Hento puna laskeutuu poskilleni. Kieltämättä kyllä uus kierros kelpaisi. Olenhan mä sinkku, ja niin on Joonaskin.
Alkaa käteen jo väsymään...
**
Joo mitäköhä helvettiä mää kirjotin just?
ANTAKAA SHIP EHDOTUKSIA PERKELEEN ORAVAT.
YOU ARE READING
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022