-Niko
Kynttilä on palanut loppuun.
Ymmärrtääköhän sitä kukaan, koskaan mitä toinen voi tuntea. Ihan sama kuinka hyvin sen toiselle voisi kertoa. Viha tuntuu vatsassa, suru kuskussa, ilo kasvoissa.
Vesisade tuntuu vain yltyvän. Satamisesta ei tule loppua. Hiukset, vaatteet ja kasvot märkinä vesipisaroiden ansiosta.
Puhallan savua keuhkoistani pihalle, millään ei ole enään mitään väliä. Onko ikinä millään ollutkaan, tuleeko ikinä olemaankaan.
Minulla on oma taitoni pilata kaikki kaunis. Minä vain osaan sen. Ensin itken tunteja, päiviä tai viikkoja valinnan suhteen. Säälittävää. Vaikka se sattuu, valinta on kuitenkin oikea.
Syötän ajatuksiani sanoilla mitkä ei pidä paikkaansa, eikä tule koskaan olemaankaan. "Ehkä myöhemmin..." "Ehkä sitten kun olen terveempi.."
Miksi enään edes yrittää. Miksi edes miettiä tollaista. Vitun naurettavaa touhua.
Tekisi mieli olla vihainen, suuttua ja huutaa sinulle vaikket mitään väärää olekkaan tehnyt. Et tietenkään. Vika on minussa, en ehkä haluaisi sitä vain myöntää.. Sairas.
Anteeksi. Se tuntuu velvollisuudelta sanoa. Mietin vain.. välitätkö sinä? Välitätkö sinä enään? Minä välitän, minä välitän vaikken ehkä saisi.
Illat menee sinua ajatellessa. Nään susta vieläkin unia. Oot viimeinen ajatus mikä päässäni pyörii ennekun nukahdan. Säälittävää, eikö?
Nousen vihdoin ylös kyykystä hautakiven edestä. Vettä valuu kaikkialta takkiani pitkin. Taivas itkee kanssani. En sentään ole yksin.
Se kun ei vaan tunnu enään miltään. Tuntee vain tuskaa ja kipua. Jos voisin korjata haavat, tekisin sen.
Älä mieti ikinä, i k i n ä sitä, että olisin valehdellut sinulle tunteistani. Rakastan sinua.Olen pahoillani, etten ollut parhain versioni itsestäni. Toivottavasti ymmärrät minun olevan huonossa kunnossa. Tulen ehkä aina olemaan. Toivottavasti annat minulle anteeksi. Minä en vain anna itselleni ikinä anteeksi. En vain ole sen arvoinen. Olenkohan minkään, kenenkään arvoinen.
Anteeksi, etten osaa sanoa asioita ääneen suoraan. Anteeksi etten osannut sanoa asioita. Olen heikko, tiedän sen. Tiedän, etten pysty enään koskaan katsomaan sinua normaalisti ilman häpeää pääni sisälläni.
Toivoin, että olsin saanut sanoa tietyt asiat sinulle kasvotusten. ennenkuin kuolen....
Toivoin, että olisin voinut katsoa sinua ihan hiljaa miettien; jonainpäivänä, hopeinen sormus kimaltaa vasemmassa kädessäsi....
Toivoin, että olisin voinut elää sinun kanssasi niin pitkään kun on mahdollista....
Nyt toivon, että kuolisin. Vuodan verta.
-
Oikeesti vittu kuolen.
YOU ARE READING
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022