-JoonasAloin tuntemaan kuumaa hengitystä niskassani. Se tuntui rauhottavalta. En kuitenkaan ollut ihan varma oliko se Aleksi vai läheisyydenkaipunen niko niskassa roikkumassa. Paremmalta ajatukselta kuitenkin Niko kuulosti, vaikkei Aleksissakaan mitään vikaa ollut.
Mä aloin tuntea liikettä mun perseen kohalla ja kyllä mä tiesin mikä se oli.. Jonkun oli nähtävästi aloitettava aamu aamupuun hakkaamisella. Voi toista. Hinkkaamiselle ei nähtävästi tule loppua joten, valitettavasti joudun keskeyttämään tämäön kaiken kääntymällä ympäri katsoakseni kuka tätä mysteeri henkilö oli.
Käännyn varovaisesti ympäri. Kädet ympärilläni vain tiukentui, ihankun olisin tästä lähtemästä. Avaan silmät varoen ja huomaankin mustan hiuspehkon naamani edessä. Aleksi mitä vittua sä teet.. Okei me päädyttiin samana huoneeseen mutta se ei tarkoita sitä että voisit hinkata itseäsi minuun, vai olenko niin seksikäs?
"Aleksi!"
Huudahdin ja yritin irroittaa itseäni hänen otteesta. Hetken päästä ote helleni selästäni ja pääsin liikkumana taaemmas ja istumaan sängylle. Aleksikin availi vihdoin silmiään ja nousi käsiensä varaan istumaan. Se oli lehahtanut aivan punaiseksi ja lopulta jäi vaan istumaan hiljaa paikoilleen.
"S-sori.. en tiiä mitä tapahtu."
Se änkytti vähän ja vilkaisi muhunpäin punaisena. Se painoi päänsä käsiinsä ja hengähti syvään. Mua itteäni alkoi vaan hymyilyttämään koko touhu. Oliko sillä alkanut seisomaan mun takiani? Nurahdin hieman ja menin sitä hieman lähemmäs.
Istahdin sen viereen ja laskin käteni sen peittoa peittävälle reidelle. Silitin sitä varoen sieltätäältä. Kuitenkin Aleksi laski kätensä minun käden päälle ja alkoi ohjailla sitä. Lopulta käteni löytyikin hänen sisäreideltään. Vitun kiimanen..
-
Pienen hetken kuluttua Aleksi löysi ittensä minun altani. Se oli vielä entistä enemmän punainen ja vain vältteli minun katsetta. Itseppähän kerjäsit..
"Joonas.."
Niin..? Aloittaa sun hoitamisen? Mielelläni. Hymähdin ja hyökkäsin sen huulille. En voinut olla tekemättä niin. Mikä komistus. Tarrauduin sen käsiin kiinni ja asetin ne tuon päänyläpuolelle ristiin. Noniin muru..
Suutelin sitä uudelleen ja uudelleen. Se yritti parhaansa mukaan vastailla niihin. Se yritti työntää sen jaloilla mua pois, ihankun sillä olisi jotain sanottavaa. Purin sen alahuulta ja upotin mun kielen sen omaa vasten.
Me irrottauduttiin hapenpuutteen takia toisistamme ja Aleksi vain katsoi mua silmiin. Ihankun se kohta alkaisi vain itkemään. Älä jooko tee sitä..
"Mä tykkään susta.. tykkään ihan vitusti."
Se sanoi ja sai mutkin pysähtymään. Asetuin istumaan sen lantionpäälle varovasti. Katsoin vain sitä silmiin yrittäen keksiä mitä nyt sanoisin. Ajattelin tämän olevan vain pientä leikkimistä.
"Täällä vaan se Joonas huolehtii Aleksin nautinnosta." Kuulen takaani ja käännyin samantien sinne suntaan.
Niko perkele...
-
moi
ESTÁS LEYENDO
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanficOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022