-Aleksi
Astelin taloon sisälle. Se näyttää hyvin autiolta, ei valoja eikä mitään ääniä. Pistävä haju leijjailee nenäni voimakkaasti. Lähden kävelemään pidemmälle asuntoon ja laitan valot päälle. Ensimmäinen asia minkä huomaan niin on monta kaljatölkkiä ja puhelimen keittiön pöydällä, ruokaa pöydilä ja veitset pitkinpoikin. Voi saatana..
Lähden suorinta tietä makuuhuoneeseen koska ei ole muutakaan paikkaa missä hän voisi olla. Joel ei ole vastannut puheluihin kolmeen päivään eikä ole edes katsonut viestejä. Mikäköhän hänellä on. Joel vain katosi.
Avaan hiljaa makuuhuoneen oven, siellä on pimeää mutta voin jotenkin tunnistaa miehen makaavan siinä. Henkäisen helpotuksesta mutta samalla lähden kävelemään miestä kohti. Istahdan hänen sängyllensä ja alan varoen silittämään tätä kyljestä. Hetken on hiljaista mutta kuulen pienen niiskauksen. Itkeekö Joel?
"Joel.. me ollaan oltu huolissaan. Missä oot ollu? Mitä on käyny?"
Latelen vain kysymyksiä kysymyksien perään. Joel hengittää raskaasti ja kyllä huomaan tuon itkevän. Käväsen nopeasti laittamaan valot päälle huoneeseen että näkisin hänet kunnolla. Astelen takaisin tuon viereen silittämään tuota varoen, en halua hänen menevän rikki. Juuri nyt hän vaikuttaa rikkimenevältä.
Joel nousee hiljalleen peiton alta viereeni istumaan. Hänellä ei ollut muuta vaatetusta kuin vain gollarit. Yritän hakea häneen kunnollista katsekontaktia. Odotan että hän sanoisi jotain.
"I-ida s-seh pett-"
Joel ei pysty sanomaan lausettaan loppun kun lähes hyökkää syleilyyni itkuisena. Iida.. oli pettänyt häntä. Tämänkö takia hän oli piileskellyt kotonaan kolme vuorokautta, ei mitään kontakteja.
Otan miehen kunnon halaukseen ja annan hänen itkeä siinä rauhassa. Silitelen hänen selkäänsä hiljalleen ja tunnen paitani kastuvan mutta en anna sen haitata. Tunnen otteen kyljessäni ja hetkenpäästä kynsien uppoutuvan ihooni. Sihahdan pienesti kivusta mutta annan olla.
"A-anteeks.. ku en o-oo ot-tanu yhteyttä.."
Rakas, älä pyydä anteeksi. Kyllä tuon jälkeenpäin ymmärtää mutta oltiin me silti tosi huolissaan. Tunnen otteen hellittävän kyljiltäni ja Joel vetäytyy kauemmas.
"Voitko s-shä jäädä tänne?"
Vastaan myöntävästi ja astelen laittamaan valot pois. Uskon että Joel tarvitsee nyt vain lisää unta. Laitan jätkille viestiä että Joel on hengissä, ainakin jollain tapaa ja kerron tapahtuneesta, myös sen että jään tänne ainakin yhdeksi päivää.
Joel on kömpinyt peiton alle ja näyttää odottavaiselta kun riisun ylimääräisiä vaatteitani. Kömmin myös varoen gollareissa Joelin viereen. Joel asettaa päänsä rintakehälleni ja kietoo kätensä ympärilleni.
Voi muru...
-
Terve, laittakaa kirjotus ideoita alan hajota.
YOU ARE READING
Deep Seabed || Blind Channel One-Shots ||
FanfictionOne-shottieja Aloitettu: 24.7.2022- 17.7.23 Bxb Söpöilyä Seksuaalista toimintaa (ei kuitenkaan smut) Alkoholi Päihteet Väkivalta Itsetuhoisuus Masennus 🥇:#oneshots 20.8.2022 🥈: 🥉: #oneshots 27.8.2022 #8: joonasporko 24.12.2022