Radyodaki Şarkı

40 6 0
                                    


-Okula girdikleri kısımdan itibaren düzenleme yaptım. İleride kısılıp kaldığım için yaptığım yanlışı bu şekilde düzelttim jsghdfsıgf- Yanlış veya eksik şeyler buldukça bölümleri düzenleyeceğim rahatsızlık için kusura bakmayın <3


Güne ısrarla çalan telefonumla uyanmıştım. Uyku sersemi bir şekilde kalkıp günün tarihine baktım. Alarm kurabileceğim herhangi bir durum var mıydı diye hatırlamaya çalışacaktım. Tarihe baktıktan sonra da önemli bir gün var mı yok mu kafamda tartarak önemli bir gün olmadığı kanısına varmıştım. Bu yüzden aramalara girerek kimin aradığına baktım. Ekrandaki ismi görmemle gözlerimin dolduğunu hissetmiştim. Anlaşılan uzun bir aradan sonra beni aramaya karar vermişti eşek sıpası. 

-Abilerin en abisi çok özledim seni.

Sesini bu kadar iyi duymak içime su serpmişti. Özlemle yanıp tutuşan yüreğim biraz da olsa rahatlamıştı.

-Ben de seni çok özledim güzelim benim. Nasılsın, orada havalar nasıl?

-İyiyim abi. Havalar da gayet iyi. Alıştığım için de bana öyle geliyor olabilir gerçi.

Bu sözler içimi yaksa da gülerek cevap vermiştim. Bu kadar aradan sonra yaptığımız muhabbeti duygusal bir muhabbet haline getirmek istemiyordum.

-Ankaralısın kızım sen. Öyle her havaya hemen alışmaya meyillisin. Canım Ankara'mın canım havası sağ olsun genetiğimize işlemiş.

Kahkahaya boğulmuştu. Çok özlemiştim kardeşimi.

-İlahi abi. Senin bu halini çok özlemişim. Asıl orada havalar nasıl, okul nasıl gidiyor? Bu sene mezun oluyorsun. 

-Bak bak abisini sorguya çekermiş. Burada havalar tahmin edebileceğin gibi karışık. Bir gün soğuk, bir gün sıcak, bir gün ılık. 

-Ankara'm yine şaşırtmıyor.

Dudaklarımı aralamış fakat kalbimden ve aklımdan geçen soruyu sormaya cesaret edememiştim. Ne zaman o soruları sorsam konuşmamız gereksiz yere çöküyordu. Bu sefer gerek yoktu.

-Okul gayet iyi güzellik. Son birkaç ödev kaldı onlarla uğraşıyorum. Yine yaptıkça atarım sana. Senin okulun nasıl gidiyor. 

-Benim okulum da mükemmel gidiyor. Buraya geldiğim için hem çok şanslıyım hem de çok mutluyum. Sen beni merak etme her şey yolunda gidiyor. 

Bunu duymak mutlu etse de buruk bir mutluluktu. Aklıma gelen olayla beraber heyecanlı bir şekilde olanları anlattım. Kerim ile tekrar karşılaştığımı bilmesi gerekiyordu.

-Seher, ne olduğuna inanamayacaksın. Geçen Kerim bana yazdı.

Şaşırdığı ses tonundan belliydi.

-Hadi canım. Eeeee anlat anlat daha çok anlat.

Olan biteni anlattıktan sonra hem heyecanlanmış hem de mutlu olmuştu. Yaklaşık bir saatlik sohbetimizi istemeye istemeye bitirmiştik. Seher'in okulu vardı ve biraz daha dursa geç kalacaktı. Tekrar görüşürüz diye kapattığımız bilmem kaçıncı telefon görüşmesiydi. Her seferinde de, bir sonraki görüşmemizin yüz yüze olacağına dair umutlarımı yüksek tutsam da, her geçen gün azalıyordu. yaklaşık 3 yıldır sarılamıyordum kardeşime ve bu canımı sıkıyordu. Derin bir nefes alarak kalkıp duşa girdim. Soğuk suyun bedenime dokunmasıyla irkilsem de düşüncelerimi de dondurduğunu hissediyordum. 

Duştan çıkarak okul için hazırlanmaya başladım. Bugün Doğan ile ödevi ilerletecektik. Birkaç sahne çekimi vardı ardından da kurgusunu halletmemiz gerekiyordu. Kahvaltımı yaptıktan sonra hızla abimi aradım. Sahnelerin birisinde tam ona göre bir rol vardı ve ben oraya abimden başkasını düşünemiyordum. 

Geleceğin Yarası (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin