|4|

409 17 0
                                    

Ardından efe hastaneye girdi birkaç dakika içeriye girebilmek için Efe'nin onayını beklendikten sonra efe çıktı ve bana gel işareti verdi ve hemen Efe'ye doğru koştum.
Hemen konuşmaya başladım"efe ne oldu neyi varmış annem ile babamın ?" Efe bana cevaben "Alya öncelikle sakin ol şimdi annen ve baban gayet iyiler tamam mı ama şöyle bir sorun var ki içeride takım elbiseli adamlar var."

" Efe nasıl üzülmeyeyim görmüyor musun annem ile babamdan ayrıyım ve onları göremiyorum he bir de takım elbiseli adamlar mi var dedin sen?" sonrasında Efe "evet doğru duydun şimdi seni oraya götüremem tehlikeli olabilirler."dedi , bende ardından"olmaz buraya annemle babamın yanına iyi olduklarını görmek için geldim onları görmeden gitmem" deyiverdim kararlı bir şekilde.

Son konuşmamızın ardından 10 dk geçmişti ve hala efe birşey dememişti artık bu suskunluğa dayanamayıp konuşmaya başladım "Efe sana diyorum ki annemle babamı görmem lazım neden bırakmıyorsun ya gidicem" Efe endişe dolu bir sesle bana karşılık verdi.

" Alya şimdi seni sadece adamları görebileceğin bir yere götüreceğim sadece adamları tanıyor musun diye bakacağım eğer tanıdığın biriyse tamam annen ile babanın yanına gideriz olur mu?. Bu konuşmayı daha fazla uzatmamak adına "tamam" dedim. Efe önce elimi tutup ardından yavaş adımlarla ilerliyor o böyle yürüdükçe gizli bir şeyler çeviriyormuş gibi görünüyorduk aynı aksiyonlu filmler gibi.

Offf abi benim beyin iyice uçtu ha ne düşünüyorum ben ya neyse ben bu tarz düşüncelerimi kenara bırakmakla meşgul iken Efe bir anda durdu herhalde geldik diye umdum durduktan 1 kaç saniye sonra efe konuşmaya başladı "Şimdi Alya sen benim önüme geçiceksin ve çaktırmadan 108 numaralı odanın kapısının önünde duran adamlara bakmaya çalışacaksın tamam mı?"

Tamam diyip hemen Efe'nin önüne geçtim ve çaktırmadan adamlara bakmaya çalıştım ama adamları gördükten sonra şok oldum.

Merhaba bu bölümde biraz olsun aksiyon başlangıcı yapmak istedim ama bu kısa mı olur uzun mu olur bilemem bunu bana zaman gösterecek.

Acaba Alya orada ne gördü ?

Umarım bu bölümü severek ve beğenerek okumuşsunuzdur.

Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın🥰

İlk Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin