|20|

84 8 0
                                    

Selammm yine ben geldim. Hatta bu sefer biraz geç ama olsun.

Bayramın bugün 2. Günü olabilir ama yine de belki bir yerde misafirlikte çay hazırladıktan sonra iki büklüm kivranirken okursunuz diye attım.

Ve de artık yorum ve oy atar mısınız?
Kendimi boşu boşuna bölüm yazıyormuş gibi hissediyorum.

Her neyse çok uzattım.

🌟İyi okumalarr 🌟

...

Sonunda alışveriş merkezinden çıkabilmiştik. Allah'ım çok yoruldum ya derken biri elimden tutup beni kendine çekti. Kim olduğuna bakmak için yavaşça doğruluğumda karşımda Yigit'i gördüm. Elimdekiler istemsizce yere doğru savrulmuş ve gözlerim dolmuştu.

(Yiğit Alya'nın abisi)

Hız kesmeden bende kollarımı boynuna doladım bir yandan da ağlıyordum. Biraz daha sarildiktan sonra benden ayrılıp konuşmaya başladı. O da ağlamıştı gözlerinden belli oluyordu.

" Nasılsın benim canım kardeşim" dediğinde dayanamayıp tekrar sarıldım ona ama bu sefer hıçkırarak ağlıyordum. Şuan abartıyor muydum bilmiyordum ama abimi uzun zamandır görmemiştim bu gayet normaldi bence.

" Abi... Seni çok... Özledim" hıçkırıklarımın arasından zorla çıkan sözcükleri anlayarak koluyla sırtımı okşamaya başladı." Şştt bebeğim ağlama ağlamak hiç yakışmıyor sana" deyip benden ayrılmıştı.

Sonra gözlerimdeki yaşları silip yanımızdaki banka oturdu beni de peşinden oturttu."Alya ama ne konuştum ben seninle ağlama bu kadar" yutkunup tekrar konuştu.

" Biliyorum beni çok özledin ama karizmamı bozuyorsun yani kızım" dediğinde hız kesmeden koluna yumruğumu geçirdim. Büyük ihtimalle ağrımış olacak ki acıyla inledi. Burnunu çekip bir yandan da konuştum." Pisliksin sen insan bir haber verir hazırlıksız yakalandım o yüzden" dedim.

"Ayrıca senin için ağlamıyorum ben gözüme toz kaçtı ondan ağlıyorum sende gelince döküldü işte yaşlarım." Dediğimde güçlü bir kahkaha atmıştı ve bunu sadece o değil diğer arkadaşlarım da yapıyordu.

Hepsine iğneleyici bakışlarımı yolladıktan sonra önüme döndüm. " Her neyse hadi gidelim çok yorgunum ben" abim 'tamam' dercesine kafasını sallamış sonra da bir anda duraksamıştı. Kafamı ona doğru çevirdiğimde gözleri elime aldığım poşetlerdeydi.

Ne ima ettiğini anladığım için o sormadan cevapladım." Bu cumartesi Efe'nin doğum günü var da o yüzden onun için süs eşyası bir de hediye aldık" dedim. Abim benim Efe'yi sevdiğimi biliyordu.

Umarım diğerlerine çaktırmazdı. Derken konuştu." He şu senin-" abimin kolunu çimdikleyip " abicim hadi biz eve gidelim çok yorulduk hepimiz yarın konuşuruz ha ne dersin?" Dedim.

Abim kolunun acısıyla bu konuyu burada konuşmasını istemediğimi farketmiş olacak ki susmuş ve benim dediğime sadece kafa sallamıştı. Ama diğerleri bu konuda ısrar edip olayı öğrenmek istediklerinde kırmayıp bir kafeye oturmuş Efe ile benden bahsediyordu.

Şuan utancımdan yerin dibine girmiş gibi hissediyordum. Onlara bunları hiç anlamamıştım. Çünkü bilmiyorum içimde belirmeyen bir seyler vardı ama abim tabi diğerlerinden önce bende farkettiği için mecbur anlatmak zorunda kalmıştım.

Emir , Burak , Mert, Melisa , Aslı , Melek hepsi teker teker dikkatle abimi dinliyorlardı.
Bir ara emir gizlidenbana baktığını gördüm ama bu sevinçle değildi,  gözlerinde tek bir şeyi gördüm.

Kırgınlık...

Neden bilmiyorum ama gözleriyle 'neden bana önceden anlatmadın' der gibi bakıyordu. Tabi ben yine gözlerimi kaçırdım. Onlar bana Efe'yi sevdiğimi her belli ettiklerinde inkar etmiştim.

Ama şimdi her şeyi böyle öğrenmeleri çok kötüydü biliyorum. Benimde yapacak bir şeyim yoktu. Yani nasıl desem bilmiyorum ya offf.

İç ses: Ama sende hiçbir şey bilmiyorsun

Olur mu böyle?

Sus iç ses sus

İç ses: Tamam be

Demedik bir şey

Atarlanma hemen

Neyse diyip ortamı biraz da olsa yumuşatmaya karar verdim. " Ee dondurma yiyelim mi?" Herkesin gözü aniden bana çevrilince şaşırmıştım ne var yani alt tarafı dondurma yiyecektik.

Bu kadar abartmaya ne gerek vardı ki. Emir bana bir süre baktıktan sonra konuştu." Bu havada mı?" , " Ne varmış havada?" Diyince olaya abim girdi." Alya biz şuan kış mevsimindeyiz ya hani o yüzden emir öyle diyor" dedi.

Bende daha fazla uzatmayarak yeni bir fikir attım ortaya" Peki sinemaya gitmeye ne dersiniz?" Dediğinde Melisa ve Melek hız kesmeden aynı anda " ben varım" demişlerdi. Şimdi de emir abim Burak Mert ve Aslı kalmıştı onlar da kabul ederse gidiyorduk.

Baktık cevap vermiyorlar ben tekrardan sordum." Oğlum siz iyimisiniz size diyorum ki sinemaya gidelim siz burada hala kös kös oturuyonuz" dediğimde Burak hızla masadan kalktı. Neden kalktığında anlamaya çalışır bir şekilde bende kalktım.

Hızla koşup kolundan tuttum ve kendime çevirdim." Burak iyi misin?" dediğimde elimi kolundan çekti ve konuştu." Sence Alya iyi miyim kötü müyüm bu olanlardan sonra" bunları az da olsa bağırarak söylemişti. Haliyle benim de gözlerim dolmuştu.
(Balık burcunun dezavantajları)

Kendimi toparlayıp tekrar konuştum." Burak bak efe olayına takıldıysan gercekten söyleyecektim sana sadece"
Sadece dedi az da olsa bağırarak " sadece kafamda anlamlandıramadığım bir şeyler vardı. Gerçekten söyleyecektim yemin ederim." Tekrar kolundan tuttuğumda kolunu elimden kurtardığı gibi gitti.

Gitmeden önce de şunu demişti." Ya ben senin kardeşinim Alya sen bunun farkında mısın?" Kendine bunu yediremiyor olacak ki yutkunup tekrar konuştu." Hani gizlimiz saklımız yoktu yalan mı oldu kardeşliğin?" Demişti.

Dedikleriyle hiçbir cevap veremiyordum ve de ağlıyordum. Kardeşim dediğim bir insanın karşımda rahatça böyle cümleler kurması hiç hoş bir şey değildi. Ama ne o söylemeye ne de ben cevaplamamayı sürdürüyorduk.

Başımın dönmesiyle birlikte hızla yanımdaki arabaya tutundum.
Sonrasında daha fazla başımın dönmesiyle bir iki adım geriledim. Her taraf dönüyordu. Eveet bu neye işaret ben bayılıyordum.

Hemde Burak'ın söylediklerinden sonra  bu bitik halde. En son bana koşan birisini ve Burak'ın çaresiz bağırışlarını fakat gerisi karanlık...

Diyarbakır yoluna ley Diyarbakır yoluna toydum düştüm toruna le toydum düştüm toruna bu sevdalar boşuna ley bu sevdalar boşuna delalım delalım.

Ben kaostan beslenenen tam bir malım.

Evvvetttt nasılsınız canlar umarım iyisinizdir. Beni sorarsanız eğer iyiyim ,güzelim, gencim(hshshsh).

Yani bir karantinada ki Zeynep' in kaçırılması bir de Alya'nın bayılması bir bitmedi ya.

Bölüm hakkındaki fikirlerinizi yorumlara yazmayı ve alttaki yıldıza basmayı unutmayın.

Ha bir de kendinize iyi bakın. Bir sonraki bölüme dek hoşçakalınnn.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Öpüldünüz ❤️

İlk Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin