Pierwszy dzień w nowej szkole. Niestety początki bywają najgorsze. Rodzice przepisali mnie do najbardziej gejowej szkoły w mieście. Na początku było mi to obojetne dopóki nie dowiedziałxm się co ludzie w tej szkole robią z takimi osobami jak ja. Niestety ale w tej szkole występuje heterofobia... Ludzie tacy jak ja są gnębieni i prześladowani za bycie hetero🥺.
Na szczęście udało mi się obmyślić plan dzięki któremu może nie byłbym prześladowany. A mianowicie będę udawałx osobę el dzi bi ti. Nie wiem jak długo uda mi się udawać kogoś kim nie jestem.. Ale czego się nie robi dla dobrego statutu w szkole.
Nie mam zamiaru rezygnować z hot chłopakow, więc postanowiłxm że będę udawałx chłopaka! Wiem, jestem geniuszem.
🤰Pierwszy dzień szkoły 🤰
Ciężko było mi postawić stopę w tej szkole. Bałxm się, że ludzie się połapią, że mogę być hetero... Nie chciałxm myśleć o tym co mogą mi zrobić gdy dowiedzą się kim naprawdę jestem. Przerażała mnie myśl, że mogę stać się pośmiewiskiem szkolnym.
Podeszłxm do mojej szafki aby schować buty w których nigdy nie będę chodzić. Gdy wkładałem buty do szafki to podeszła do mnie jakaś blond dziewczyna.
- Kurwa wygladasz jak heteros. - Powiedziała.
- J-ja? Nie...nie jestem hetero🥺 - Odpowiedziałxm.
- Nie? To czemu tak wyglądasz?!
- Weź nie zamęczaj tego biedaka Rika... Wygląd nie świadczy o tym jakiej jest się orientacji... - Wtrąciła się jakaś inna dziewczyna.
- Niby nie ale czemu on ubrał się na zebre?? Kto normalny tak się ubiera?! No serio wygląda jakby się przebrał w tą flage heterosów!
- Nie!! Ja po prostu... lubie takie kolory.. - Skłamałxm. Od zawsze chodziłxm w czarno białych ubraniach w paski aby pokazać jakim zajebistym heterosem jestem. Nie sądziłxm, że osoby lgbt są takie mądre i się połapią, że zrobiłxm cosplay flagi hetero. - To tylko głupi zbieg okoliczności...
- Jasne, jasne wierzymy ci. Nią się nie przejmuj. - Powiedziała ta normalna dziewczyna pokazując na prawdopodobnie Rike. Przynajmniej tak wywnioskowałxm z ich rozmowy. - Jestem Emilia. A ty??
- Edward. - Odpowiedziałxm.
- Ale hujowe imie hahhahaah - Zaśmiała się blondynka.
- Sklej cipe Rika. Sama masz hujowe imie. Podobne do tej suki z mystic messenger. - Odpowiedziała jej Emilia.
- Dobra...przepraszam... Ja jestem Rika. - Uśmiechnęła się do mnie z jakimś dziwnym złowieszczym uśmiechem. - Pewnie będziesz chodzić do naszej klasy. Ostatnio Pani Bunia mówiła, że dojdzie do naszej klasy nowy uczeń.
- Klasa 1LgBt? Do tej mam podobno chodzić.
- Tak. To właśnie nasza klasa! Cieszę się, że będziemy mieć heterosa w klasie hahaha. - Zaśmiała się blondynka.
- Nie jestem hetero! J-jestem gejem!
JA SIE ZABIJE Z TEGO JĄKANIAXDDD KURWA I TEN TEKST JESZCZEXDDDDDDD NIENAWIDZE SAMEJ SIEBIE
- O. Chyba, że tak. Przepraszam, że tak z ciebie żartowałam.
- Eh nic się nie stało... A tak wgl to możecie oprowadzić mnie po szkole? Wiecie jestem nowy... I nie wiem gdzie co się znajduje.
- Jasne. I tak zostałyśmy wysłane po to aby cię oprowadzić. - Powiedziała ta normalniejsza osoba czyli Emilia😇
Dziewczyny oprowadziły mnie po prawie całej szkole. Została nam tylko sala gimnastyczna która znajdowała się na końcu szkoły.
YOU ARE READING
Szkoła przetrwania [ HAREM X ]
RomanceZainspirowały mnie do stworzenia tego arcydzieła różne historyjki robloxowe lub gacha. X heteros przenosi się do szkoły dla lgbt....Musi ukrywać swoją prawdziwą tożsamość przed osobami ze szkoły.