Y/n skončila s balením, a vyskládala kufry ven z kabinky. ,, Člověku nejdřív půl roku vnucujou účast na nějaké stupidní soutěži, a následně mu řeknou že ho nechtějí?! Já se na to vykašlu a nebudu jezdit krom turného nikam! A bude to" zasupěla Y/n když konečně vše vyskládala ven. Najednou se za ní ozval důvěrně známý hlas: ,, Ale ale Miss Dokonalá nám odchází? Copak? Vylili tě hned na začátku?" ,, Ne jen mi řekli, že jsem hrozbou pro ostatní, víš? Řekli že kdybych se soutěže zúčastnila tak by ostatní včetně tebe neměli šanci vyhrát Talio" .
Talia a Y/n jsou od jakživa soupeřky. A nejhorší pro Y/n, Talia chodí s Peterem, baratrem Y/n.
Když se Talia chystala něco namítat Y/n-in bratr Peter vcházel do předsíně. Talia se zlomyslně ušklíbla, a hodila s sebou o zem, tak aby to vypadalo že jí Y/n schodila ,,Tali! " zařval Peter a rozeběhl se k Talii. ,, Zbláznila si ses
Y/n?! Vždyť jsi jí mohla něco udělat! Co ti provedla? Huh? '' rozčiloval se Peter na Y/n, zatím co zvedal Talii ze země. Y/n jen nevěřícně házela zrak na svého bratra a spět na jeho přítelkyni. ,, A ty jí to vždy věříš... " prohodila Y/n klidně a bez emocí. Peter se zadíval na Y/n a chystal se něco říct. Jenže ho Talia zastavila.,, Nech to být, nechci aby mezi vámi byly rozbroje kvůli mně. A Y/n mě určitě neshodila naschvál. Já jenom nechci nikomu překážet." Hned co dokončila větu se rozbrečela. ,, Vidíš co svím chováním děláš? Měla by ses nad sebou zamyslet!"
Jenže to už bylo na Y/n dost. ,, Víš..., zůstaň si tu.... A nebo líp, odvez si tu svoji přítelkyni na JIPku jestli chceš, já si zařídím odvoz jinak. " Y/n popadla kufry a svižným krokem se vydala ven.
Venku se Y/n snažila dovolat Jimmovi, ale nebral jí to. Tak zkusila Yoona, a ten jí to vzal. ,, Tak já tě odvezu, ale počkej si, protože za chvíli mame jednání."
Jak je známo, tak Kim Y/n nerada čeká. ,, No tak si zavolám taxíka, no. Co se stane? Nic, a hotovo!"
O půl hodiny později
Y/n přijela domů, s mizernou náladou.
,, Slečno Y/n, Vaš otec s Vámi chce mluvit a-... " ani nenechala svojí chůvu domluvit a běžela i s kufry do svého pokoje.
Když za sebou práskla dveřmi, sedla si na zem a nechala své city ať dělají svou práci. Y/n brečela celé odpoledne. Přerušil jí až k večeru klepot na dveře. ,, Y/n? Můžu dovnitř?" Když uslyšela Jimma zvedla se, a pomalu otevřela dveře.
,, Slyšel sem že ste se s Peterem zase pohádali na Taliin účet."
Y/n hned objala svého bratra a znovu se rozbrečela.
,, Co sem jí kdy udělala?? "
ČTEŠ
Mic Drop
FanfictionKim Y/n McCartney, nejznámější Idol světa, se dostane do nepříjemné životní situace. Její otec (nejbohatší Business man v Jižní Korei) se rozhodne že Y/n se provdá za syna jeho nejlepšího kamaráda. Za Min Yoongi - ho. Y/n na protest uteče do Paříže...