Nečekaná návštěva

56 11 2
                                    

       Tae POV

Nebyla to jen tak někdo. Byl to Yoongi. Znali sme se od základky, na střední v prváku sem ho viděl naposledy. Odešel na nějakou soukromou, lepší školu. On nenáviděl mě, a já jeho.

Yoongi: ,, Rád tě zas vidím TaeTae. Též i tebe Y/n."


Těkal pohledem mezi mnou a Y/n. Nelíbilo se mi jak na ní koukal. Štvalo mě to.

Tae: ,, Co děláš v našem apartmánu?" zeptal sem se ho s kamenou tváří.

Yoongi: ,, Ve vašem apartmánu? Snad tvém, ne? Y/n jede semnou."

Hned jak to dořekl, vzal Y/n za zápěstí a stáhnul ji blíž k sobě.Krev se ve mě začala vařit, a kdyby tu Y/n nebyla, tak bych mu už vrazil pěstí.Vzal sem Y/n za zápěstí a stáhl jí k sobě. Yoongi ji ale nepustil, a zopakoval týž pohyb.

Y/n POV

Chvíli mě přetahovali sem a tam, jenže mě došla trpělivost. 

Vysmekla jsem se oboum ze sevření a popošla dál od nich, abych předešla možnému znovu chycení.

Y/n: ,, Nejsem věc, abyste se o mě takhle přetahovali, to zaprvé. A zadruhé..." odmlčela sem se, a otočila na Yoongiho. ,, Co tu děláš? Je trestné se vloupat někumu do apartmánu."

Snažila sem se zachovat stejně chladný obličej, jako Taehyung. Ale musela sem se pousmát, na náznak že se dožaduji odpovědi.

Yoongi se na mě usmál a odpověděl. ,, Nemůžu navštívit svou snoubenku?" Na slovo snoubenka dal specialní důraz.


 Naklonil hlavu lehce na stranu, postavil se a mířil kemě.


Taehyung byl ale rychlejší, stoupnul si přede mě a propaloval Yoongiho pohledem.


Yoongi se jen uculil jak neviňátko, odstoupil a naposledy si mě přeměřil pohledem. ,,Beztak tchán už ví o tom že si tu. Před svatbou neutečeš, sluníčko." mrknul na mě, obešel nás a za několik vteřin bylo slišet klapnutí pantu hlavních dveří.

Tae: ,, A sem BEZ NÁLADY!" poslední dvě slova zařval, a já nadskočila, jelikož řvát ho slyším 

poprvé.

Chtěla sem kněmu přistoupit a uklidnit ho, ale to už uchopil vázu a roztříštil ji o zeď.

Šel z něj docela strach.

Přeci sem se jen odhodlala a obmotala si ruce kolem jeho pasu. Hlavu sem si položila na jeho záda a zaposlouchala se do jeho tlukotu srdce. Bilo tak zplašeně. Netrvalo chvíli a otočil se čelem ke mě.

Tae: ,, Asi to není, nejlepší nápad, ale nechtěla by jsi někam zajít? Chci se ulidnit"

Usmála sem se a souhlasila.


Tu noc mě vzal do malé NONSTOP restaurace, a já si to s ním moc užila. I když sme se oba chílili ke spánku, připadal mi krapet nešťastný.

Nakonec stejně usnul první.



🌹------------------------------🌹

Zdravím vás všechny...ehm, ehm.... teda ty co mají tu trpělivost to číst. 

Doufám že máte dobrou náladu, stejně jako dnes já. 


                                                            🌹😈A.Z.😈🌹

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat