Nedělej blbosti

28 7 2
                                    

,, Dobré odpoledne, Slečno Y/n, Yoongi přednemalou chvíli odjel do studia v centru. "

Hned u vchodu mě zastavil Yoongiho komorník a odkázal mě na další dlouhé minuty jízdy autem.

V centru Seoulu jsem dlouho nebyla, proto mě taky překvapil nemalý obchůdek se starožitnostmi. Hned v další uličce měl Yoongi v patře svoje nahrávací studio.

Vzala jsem za kliku, ale nepohla se. Bylo zamčeno. Začala jsem ťukat a zmocnil se mě mně dobře známý pocit sužujícího strachu.
Značně se mi ulevilo, když Yoongi otevřel.
Oči měl zarudlé, nevím jestli to bylo tím že ve studiu tráví dlouhé hodiny i bez spánku, či nedávnou ztrátou bratra, ač nevlastního.

Nic jsem neřekla a bez pozvání vstoupila do studia a objala jsem Yoongiho okolo krku.
Slova by nebyla v tuto chvíli potřebná, ale musela jsem to nepříjemné ticho přerušit.

,, Vyděsil jsi mě Yoongi. Prosím slib mi, že neuděláš nic hloupého. "

Yoongi se odtáhnul a kývl v souhlas.
V jeho očích byla vidět bolest. Zřejmě mu na Taehyungovi opravdu záleželo, a fakt že mezi sebou soutežili, byl jen o vstahu mezi bratry.

Yoongiho oči se zalily slzami a během chvilky jsem skončila znovu v objetí.

-

V Yoongiho studiu jsem teď už přes dvě hodiny, popravdě jsem ztratila pojem o čase, když mi začal vyprávět historky s Taehyungem.
Bylo zvláštní jak moc se mi ulevilo, když jsme si o něm povídali.
Najednou se Yoongi zarazil a nedopověděl svou větu.

,, Víš, Y/n, já nejsem ani z poloviny tak odvážný jako byl on. Když tě Hoseok unesl, Taehyung byl ochoten pro tebe i umřít. Nejdřív jsem mu nevěřil, ale když schytal tu kulku místo tebe, došlo mi, že on byl opravdu ochoten udělat cokoli, jen pro tvé bezpečí. Já toho nejsem způsobilý. Požádal mě abych se o tebe postaral, pokud zemře, a teď podívej. Svatbu jsem zrušil a zašil jsem se do studia, kde jen pofňukávám. Promiň mi to Y/n, nejsem schopný tě ochránit aspoň z poloviny jako Taehyung. Promiň.... "

Yoongi se rozplakal na novo. To že nebýt mě, tak by Taehyung ještě žil vím, a nedaří se mi stím srovnat, protože jsem tak zničila život i Yoongimu.
Vtáhla jsem si ho do objetí a šeptala mu uklidňující slova, stejně tak jako on v den Taehyungova smrti.

Po chvíli jsme se s Yoongim odebrali do mého auta, že ho odvezu domů. Yoongi stihl usnout, takže ho z auta bral jeho komorník Chan.

Cestou do paláce jsem se psychicky připravovala na odlet a zítřejší konzert v Japonsku.

Jet se mi nechtělo, ale nehodlám kazit náladu dalším lidem.


💜🌹------------------------------🌹💜

Ahoj andílci,

čeká nás už jen pár kapitol, a přemýšlím jak to zakončit, jelikož jsem konec už několikrát přepsala, takže...

Jinak jak se máte?

                                   🌹💜Z. A. 💜🌹

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat