Nakonec je vše jinak

39 7 7
                                    

Po devíti letech

Stojím na pódiu ozářeném desítkami reflektorů a hledím do vyprodané Seoulské arény. Skoro jsem ani nezaregistrovala Mého manžela a mé tři děti, jak společně s mými fanoušky skandují mé jméno.

Po Yoongiho sebevraždě jsem se chtěla otrávit, jelikož jsem si myslela že již nemám co ztratit. Ale Talia mi otevřela oči, když mi sdělila, že Hoseok strávil celých patnáct dní, co jsem strávila na nemocničním lůžku, u mě a sehnal nejlepšího doktora, aby mi pomohli jed vyloučit z těla.
Jaká to ironie, že? Teď jsme kamarádky a obě máme milující partnery a malá neposedná dítka.
K Hoseokovy jsem našla cestu až později a i když jsme se vzali a žili poklidný život, nebylo dne kdy bych nemyslela na ony dva bratry a jejich osudy.
S Hoseokem každý rok v ten samý datum, jezdíme Minovi a Kimovi dát bílé růže v počtu jejich věku.
A dnes máme jet též.

Uklonila jsem se a naposled pohlédla do hlediště a s úsměvem zamávala fanouškům,než jsem se vydala do zákulisí.

,, Eomma, moc ti to sluší! "

Malý chlapec mi skočil do náruče a ruce si obmotal kolem meho krku.

,, Yoongi , slez z maminky, nevidíš jak je vyčerpaná?" zavolal na svého bratříčka starší.

,, Však se nic neděje Tae, jak bylo dnes ve škole? "

Ano, dohodli jsme se s Hoseokem, že se náš první syn bude jmenovat Yoongi, a protože se dřív narodil syn jenž patřil Taehyungovi, dali jsem mu jméno po otci.

,, Ve škole nuda, jen Sheun přilepil Yunnan do vlasů žvýkačku"

Musela jsem se usmát nad roztomilostí meho syna.

,, A jak je na tom dnes moje hvězdička? "

Hoseok mi věnoval pusu do vlasů a předal mi naší roční dcerku Ehyun.

,, Jsi připravená, růže máme, a pan Min se nabídl s hlídáním."
Jen jsem kývla a s Ehyun v náručí a Taehyungem za ruku, ten zas držel za ruku Yoongiho a ten Hoseoka, jsem se rozešla k autu přistaveném venku.

Pan Min vyděl své, sice ne pokrevní, vnoučata rád. Protože Hoseok už své rodiče neměl, pan Min se nabídl, že bude dělat dědečka.

37 a 39 bílých růží. Na tmavém žulovém povrchu bylo položeno devět zeschlých růží, jenž před pár měsíci nesly rudou barvu. Rudé růže dáváme v den jejich smrti a bílé v den narozenin. Dnes má narozeniny Yoongi a za dva dny Taehyung [ zapojte prosím představivost a holt Tae bune mít narozeniny 11, března :)].

Položili jsme 39 růží na Yoongiho hrob a 37 na Taehyungova.

,, Nechám vás na chvíli samotě, Tae, nerozbreč ji. "
S těmito slovy Hoseok odešel ven. Podívala jsem se na fotografii Taehyunga před devíti lety a posadila se na zem.

,, Taehyung je moc milý a chytrý chlapec. Ve škole reprezentuje z čeho jen může, a o Yoongiho s Ehyun se stará. Každým dnem mi tě víc připomíná-" zlomil se mi hlas a musela jsem na chvíli stichnout abych se naplno nerozbrečela.

,, Jinak letos končím se zpěvem a převezmu firmu po otci a Kimmovi, protože ve svých pětačtyřiceti se rozhodl si založit svoji firmu."

Pohledla jsem na druhou stranu k Yoongiho hrobu a pousmála se.

,, Tae už ví že Hoseok není jeho otec, ale vzal to sportovně a nechová vůči němu zášť. Jen říkal, že příště se přijde na tebe podívat a popovídat si s tebou, tak se připrav."

Smutně jsem se usmála a v hlavě jsem si opakovala, že by ani jeden nechtěl abych brečela.

,, Už budu muset jít, děti odveze Min a my se musíme na svatbě Yoona s Lindou taky ukázat. Přijedu zas na podzim."

Zvedla jsem se a odešla k východu, naposledy jsem se otočila a pak se vydala ven za mým současným partnerem.

,, Tak pojď Hoseokie, ať nepřijedeme pozdě"



💜🌹------------------------------🌹💜

Ahoj andílci,

tak jsme u konce. Moc děkuju těm co to vydrželi a dočetli celý příběh a zanechali za sebou nějaký ten komentář a vote.
Mic Drop procházel spousty změn za pochodu, protože původně to bylo úplně jinak a nakonec měla Y/n porodit Taehyungova syna ale umřít a Yoongi by se o něj staral. Ale takhle mi to přijde lepší.

Ještě jednou děkuji andílci za podporu a uvidíme se u dalších příběhů 😁😉😍




                             🌹💜Z. A. 💜🌹

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat