Taehyung

63 11 4
                                    

,, Moje jméno je Taehyung "
Řekl a roztomile se usmál.

Y/n: ,, Dobře, Taehyungu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Y/n: ,, Dobře, Taehyungu. Krásný jméno"

Taehyung: ,, Od tebe to zní ještě krásněji"

Ještě chvíli jste na sebe jen tak koukali, rozloučili jste se, a každý šel svou cestou.

Ani nevím jak yo zvládnu... Co když se to zvrtne? A já budu muset strávit život s Yoongim?! No, ale přiznej si, že fešnej je! Fakt že jo! Ty aby sis taky nerejpla, že?! Přiznej si že tě to nějak k němu láká... 😏 Ne! Neláká! Já miluju Taehyunga! A teď zmiz! Musím vymyslet lež, abych mohla být zítra odpoledne pryč! Fajn. Fajn. Já stejně přídu zas až budeš chtít poradit...

Zbytek cesty si jen poslouchala hudbu a krom vozovky nic nevnímala.

-Abyste nebyli moc zmatení, Y/n trpí samomluvou, a co hůř, něco nebo spíš někdo jí odpovídá. Začalo to před dvěma roky, kdy jí opustila její skupina. Y/n byla už i u psychologa, ale bylo to nic platný... Prostě se musela s tím naučit žít... -

                     O 5min později

Y/n dorazila domů a s největší opatrností se snažila proklouznout do pokoje.
Už byla na schodech, když Yoon zvolal...
Yoon: ,, Y/n! Tady seš! Čekáme na tebe v obývacím pokoji. Tak poď "
Otráveně si se na něj otočila a zamumlala něco jako " už jdu ".
Přišla si do obýváku, pozdravila všechny, a šla si sednout.
Někdo tu chybí... No kdo asi ty chytrá?!... Přemýšlej, přemýšlej...

V tu chvíli vešel...

Najednou se ti zatajil dech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou se ti zatajil dech. Ani nevíš proč.
Yoongi: ,, Omlouvám se jestli ruším, ale chtěl bych Y/n někam vzít. Jestli mohu" řekl a usmál se na mého otce.
Otec: ,, Já sem nejdříve chtěl s Y/n o něčem mluvit, ale klidně si jí vem. Já si jí odchytím jindy"

Jako fakt?! Jako fakt teď řekl ať si mě vezme? Sem věc snad?! Ne. Proto bys měla něco říct, ne? Tsk! Zmizni! Tebe tu teď fakt potřebuju!

Než si se nadála, už tě Yoongi tahal někam ven.
Y/n: ,, Počkej! Nejdříve mi řekni kam mě to táhneš! "
Neodpověděl. Jen tě tak táhnul do jeho auta, chladně pronesl ,, sedni si" a odjel. Celou cestu si se snažila z něj dostat kam tě to veze, ale on ani nepíp. Sprostě tě ignoroval.

Nesnáším když mě někdo ignoruje! Tak zakroč! Drkni do něj, vlep mu jednu, nebo cokoli! Jen tu neseď jak tvrdé Y!

Y/n:,, Jestli má vůbec cenu se snažit, ptám se tě po sto padesátý šestý! KAM.TO.JE.DE.ME?!"
Trochu tě překvapilo, když zastavil a podíval se na tebe.

Yoongi: ,, Zaprvé, na mě nezvišuj hlas, nemám to rád. A zadruhé, nebuď tak netrpělivá, a věř mi, ne? Za pár dní Budem svoji, tak tě chci lépe poznat."

Nějak si nechtěla věřit tomu co říkal, tak ses rozhodla pro další lež.

Y/n: ,, Vážím si toho, ale jsem unavená a zítra v 17:00 mám krasobruslení, tak musím být vyspalá."

Ačkoli se mu nechtělo, otočil motorové vozidlo, a jel zpátky.

Tak to bych pto dnešek měla. Máš na mysli tu lež anebo tu lež? Zmlkni! Beztak lžu kvůli tobě! A aspoň se nemusím stresovat tím vo a jak zítra.

S tím si se šla uložit ke spánku s nadějí, že by se konečně něco mohlo povést...

😊-------------------------------------😊
Dobro noc ARMÝci🤗😘💜💜

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat