Nové setkání

59 10 2
                                    

      Prudce sem se otočila a už se napřahovala že se budu bránit, ale jeho ruka mě zastavila.
Y/n: ,, Namjoone?"     vykřikla sem na něj.
Namjoon: ,, To nezní moc nadšeně"  Snažila sem se z toho vykecat, že sem se bála, a tohle byla je moje sebereflexe, a navíc sem ho tu nečekala. 
Namjoon: ,, To ti tak budu věřit. Prostě se tak moc ošklivej, no."   s tím sem ho obdařila nemalou ránou do ramene. 
Namjoon: ,, Au! Snad víš jak to myslím, ne?" a oba sme se začali řechtat jako řechtačky.
???: ,, Neruším?" ozval se za námi hluboký hlas.
Y/n: ,,Taehyungu. Vy se ještě neznáte..." nestačila sem to doříct a už Tae pokračoval.
Tae: ,, Ani nemusíme" a pohledem Namjoona propaloval. Teprve pak mi došlo že mě Namjoon pořád drží za ruku. Rychle sem se odtáhla, a otevírala pusu že to vysvětlím, ale Tae byl rychlejší, dal mi do rukou zmrzliny co před chvílí pořídil a chytnul Namjoona za límec. Ten na nic nečekal, a chvat Taemu opětoval. 

Bože to mě tu fakt nikdo nemůže vyslechnout? Já ti naslouchám. S tebou se nikdo nebavil!

Y/n: ,, Přestaňte, nebo ještě dnes něco uvidíte!"

Tae už už Namjoona pouštěl, ale to Namjoon řekl něco, co zarazilo i mě.

Namjoon: ,, Beztak sem už viděl dost Kotě"

Tae POV
Už sem skoro pustil, protože mi na Y/n záleží, a určitě se tu nic nestalo, ale ten když ten ničema dokončil větu, neudržel sem se a dal mu pěstí.

Y/n POV

Když Namjoonovi jednu uvalil, Nam (Namjoon) se skácel k zemi. Během setiny sekundy se mu spustila z nosu krev. To sem to nevydržela a klekla si k němu.

Y/n: ,, Jsi v poho?"  zeptala sem se a vzala jeho tvář do dlaní.

Tae: ,,Jako vážně?" ozvalo se za mnou, což mě donutilo vstát rychlostí blesku. Až se mi z toho zamotala hlava. Tae se na mě jen prázdně díval. Najednou se otočil, a i by odešel kdybych ho nevzala za ruku.

Y/n: ,, Prosím vyslechni mě"  řekla sem tak potichu, že se i divím, že to slyšel.

Tae: ,, Poslouchám"

------------------------------------------------------
Asi po půl hodině se vše vyjasnilo.

Tae: ,,Chápu. Teda až na jednu věc. Proč si řekl to co si řekl?"  oba sme se otočili na Namjoona. Ten se jen usmál.
Nam: ,, Chtěl sem jen vědět jestli ti na Y/n opravdu záleží, a nebo si hraješ s jejími city."


(A/n

Pro ostatní:

Namjoon je Y/n-in kamarád a taky ex. Chodili jste spolu asi rok, a rozešli jste se protože vám to neklapalo, ale kamarádi jste zůstali. Teď má manželku a dvě děti.)


Po asi dvou hodinách strávených spolu, se Tae s Namem dost spřátelili.

Y/n: ,, Můžeme jít do hotelu? Začíná mi být zima." snažila sem se to říct co nejmileji, protože bývám hodně protivná, když mi je zima.
Kluci si ještě vyměnili telefonní čísla, a konečně sme mohli jít.

Tae si cestou všimnul jak se klepu, a půjčil mi svojí sovčelovou bundu.


Když jsme vešli do apartmánu, Tae mě přitisknul na zeď a začal mě vášnivě líbat.
I přes všechnu tu vášeň to byl jemný polibek.
Po několika minutách jsme se oddělili a lapali po dechu. Tae se na mě usmál, a zeptal se mě

Tae: ,, Jestli jsi připravená můžeme pokračovat. Ale nechci tě do ničeho nutit."
Já sem jen mlčky přikývla a on mě vzal do náruče.
Před dveřmi do ložnice mě položil a otevřel dveře.





Trochu nemilá návštěva....No to teda jo......

*💜-------------------------------------------------💜*
🌹Ajojky,
Kdo nebo Co si myslíte že v ložnici bude???
🌹



                                                                                                                  

                                                                  🌹😈Z.A😈🌹

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat