Rázem sem si vzpoměla jak před nemalou chvílí jeho oči vypadaly jako oči mého snoubence.
Takže přiznáváš že je to tvůj snoubenec? Ne! To ne, jen-. Jen co? Jen sem nevěděla jak ho nazvat. Yoongi by stačilo, ne?
Už sem chtěla můj vnitřní boj podpořit novou urážkou, ale Taeův hluboký hlas sebral veškerou mou pozornost.
Tae: ,, Přemýšlel sem..."
Y/n: ,, Hmm, a o čem?"
Tae: ,, O našem vstahu..."
Tae: ,, Všechno se to událo tak rychle. Z minuty na minutu si mi změnila život..."
Tae pokračoval, ale každým slovem se v jeho hlase objevovalo více strachu.
Tae : ,, Pocítil sem k tobě, něco, co ještě k nikomu. Přál bych si, tě mít jen pro sebe. I když to tak nejde a ani nebude."
Svou poslední větou vytvořil v mé hlavě ještě větší bordel než do teď byl.
Y/n: ,, Počkej, jak to myslíš že to nejde?"
Tae: ,, Protože si Yoongiho snoubenka a-"
Nenechala sem ho domluvit.
Y/n: ,, Asi sem se nevyjádřila pořádně, já si ho nevezmu!"
Tae: ,, To chápu, ale to není vše. Je tu totiž ještě někdo kdo-"
Tae náhle ztichnul. Jakoby se na něco soustředil. Díky tomu že nedokončil myšlenku sem byla mnohem zmatenější než před tím.
(A/n: Pojďme se vrátit trošku zpátky, do Taehyungova pohledu, aby ste byli aspoň trochu v obraze...)
Tae POV
Od doby co byl Yoongi v našem apartmánu, mš kontaktoval ještě jednou. Říkal ať si dám pozor. Nikdy nevím, co se může semlít.
Byl sem trochu zmatený, jelikož to hned položil, a už hovor nezvedal.
Byl sem věčně v myšlenkách, a když sem byl s Y/n byl sem nervózní. Co když to bylo myšleno o Y/n?
Asi o týden později na mě začali každý den, co sem se vracel ze studia, útočit nějací muži. Ze začátku to byl jen jeden, ale postupně se začal jejich počet zvyšovat. (A/n: řekněme že je Tae v Paříži inkognito, po tom skandálu s novináři, a tak nemá ochranku °U° ) Proto sem začal za Y/n chodit unavený. Sice se bránit umím, ale stokrát opakovaná věc umoří i vola.
Jednou sem se vracel po tmě. Již sem byl nedaleko našeho hotelu. Už jsem si říkal že je to asi unavilo, a vykašlali se dnes na to.
Jenže sem to zařekl.
Objevila se předemnou skupinka čítající sedm kluků. Nebudu lhát, na chvíli sem dostal strach, protože přeci jen všichni byli namakaní, a já oproti nim vypadal jako školáček.
Zaútočili. Nějakou dobu jsem se zvládal bránit, jenže jeden z nich nevymyslel nic lepšího než mě praštit kamenem zezadu do hlavy.
Svalil sem se na zem a už očekával další ránu. Jenže nepřišla. Otevřel jsem oči a uviděl Namjoona a nějaké další dva chlapce, kteří se prali se zbytkem, přesněji třemi kluky, co sem neodrovnal.
Vstal sem, a rozešel se k nim. Ostatní se strachem odběhli.Joon: ,, Jsi v poho?"
Tae: ,, Jo, díky vám jo. Asi si nedokážu představit, co by se stalo, kdyby ste nepřišli. Děkuju vám."
Usmál sem se na ně a Namjoon, jakoby si něčeho všimnul, vykulil oči, div že mu nevypadli.
Joon: ,, Tae! Krvácí ti hlava!"
Nahmatal jsem místo, kam mě onen muž uhodil, a opravdu. Tekla mi krev.
Tae: ,, Sakra! Takhle se před Y/n nesmím ukázat!"
Docela sem zpanikařil. Joon mi nabídl že mi to ošetří u něj, ale na oplátku mu to musím vysvětlit.
Po několika dlouhých minutách, bolesti a vyprávění, mi tu ránu nějaký kluk zašil.
???: ,, Tak. Hotovo, ale dej si pozor ať ti neprasknou stehy. Jinak se jmenuju Seokjin, ale jelikož sou okolo mě všichni líný, tak jen Jin."
Kývl sem mu na pozdrav, a taky se chystal se představit, ale ti ostatní mě předběhli.
???: ,, Já sem Jimin, rád tě poznávám Taehyungu" a usmál se .
ČTEŠ
Mic Drop
Hayran KurguKim Y/n McCartney, nejznámější Idol světa, se dostane do nepříjemné životní situace. Její otec (nejbohatší Business man v Jižní Korei) se rozhodne že Y/n se provdá za syna jeho nejlepšího kamaráda. Za Min Yoongi - ho. Y/n na protest uteče do Paříže...