O tom jsem chtěl mluvit

29 6 1
                                    

Oslepující zář reflektoru a úplně vyprodaný stadión.
Kdysi mi tato kombinace dělala dobře, ale dnes jsem se cítila poněkud napjatě.
Něco mi tu nehrálo, a od včerejška mě doprovázela tmavá myšlenka, že by si Yoongi smrtelně ublížil.

Před koncertem jsem mluvila telefonicky s Hoseokem. Pustili ho dřív, protože jeho právník prokázal jeho nevinnu. Sice neoprávněnou, ale prokázal.
Hoseok mi říkal, že se byl podívat do hrobky za Taehyungem,aby mu tam dal kytku, a našel tam Yoongiho. Prý mumlal nesrozumitelná slova a plakal. Odvezl ho domů a sešel se s ostatníma. Všichni už byli v pohodě. Namjoon se vrátil k manželce a Jungkook s Jiminem do jejich firmy.

Z počátku jsem měla problém si vybavit všechna slova z mých textů, ale poslední písničku 'You're mine' jsem si užila.

Při té písničce se mi podařilo vklouznout mimo realitu, a vzpomenout si na společné chvíle s Taehyungem.

Po koncertě jsem dojela na hotel a konečně si lehla do postele. Díky nic nedělání jsem se zamyslela, a myslím že Yoongimu i ostatním pomůžu, když se od nich budu stranit.

,, Slečno Kim, máte nepřijaté hovory od vašeho bratra Jimmyho. Přeje si, abyste mu zavolala ihned to bude možné. "

Svého asistenta jsem poslala si odpočinout a poděkovala jsem mu za doručení zprávy.
Vytáhla jsem mobil a vytočila jsem Jimmyho číslo.

,, Ahoj, jak je doma?"

Do telefonu jsem promluvila první, a až po chvilce mi Jimmy odpověděl.

,, Jde to od deseti k pěti. Speciálně v rodině Min. Vlastně o tom jsem chtěl s tebou mluvit."

Jimmy se odmlčel a mě se zmocnil znovu strach. Jestli si Yoongi něco udělal.... 

Po delší odmlce mi Jimmy potvrdil moje myšlenky, a mně se znovu zhroutil svět.

,, Je mi to líto, ale Yoongi spáchal sebevraždu."

V tu chvíli se celý svět zastavil a moje srdce vynechalo pár úderů. Upustila jsem mobil na zem a podlomila se mi kolena.
Propukla jsem v usedavý pláč a vnímala Jimmyho hlas v mobilu,který po chvíli ztichnul.


Teď už nemám co ztratit.....



💜🌹----------------------------🌹💜

Ahoj andílci,

tohle jste asi nečekali, že? Já taky ne.
Vypadá to, že další kapitola bude už poslední.

                                       🌹💜Z. A. 💜🌹

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat