Stojím tu v černých elegantních šatech, botami na podpatku a černým dámským kloboukem zdobeným černými květy růže.
Sluníčko pěkně hřeje, na to, že za týden má být oficiálně zimní období.
Taehyungovi by se toto počasí líbilo.
Pomyslela jsem si. Ale to by nesměl ležet v té rakvi před tebou.O 13 dní dříve
Probudila jsem se v Yoongiho náručí. Byla jsem pořád v nemocnici. Když si Yoongi všiml, že jsem vzhůru, otřel si hřbetem ruky slzy a hřejivě se na mě usmál.
,, Gi, byl to jenom sen, že ano"
Doufala jsem v kladnou odpověď, ale Yoongi zakroutil hlavou v nesouhlas.
,, Ne. Bohužel ne."
Do očí se mi dnes už po několikáté nahrnuly slzy, ale snažila jsem se alespoň zadržet vzlyky.
,, Otec si přijel promluvit s doktorem, a přibližně za dva týdny bude pohřeb. Myslím si že by jsi tam měla být"
Tentokrát jsem to nevydržela a naplno se rozplakala do Yoongiho ramene.
,, Přeji si abych ti mohl říct, že všechno bude dobré. "
Yoongiho hlas se v půlce zlomil a jedna jeho slza se vpila do mé halenky.-
Taeho rakev zdobila malá poupata červeno-býlých růží, které v kontrastu s černým dřevem vytvářely elegantní dojem. Stejně jako Taehyung. Na tmavém povrchu rakve nesměl chybět zlatý nápis 'Kim Taehyung *1995 - 2023'.
Chtělo se mi brečet, ale místo toho jsem se usmála, položila na jeho rakev bílou růži a rozešla se k mikrofonu, protože byla moje řada na pár posledních slov.Po mém proslovu, kdy jsem se snažila se nerozplakat předevšema, se Taehyungova rakev položila do rodinné hrobky Minů. Taehyung nebyl sice v pokrevní linii Minů, ale Yoongiho otec měl Taeho rád jako vlastního.
Následovala pohřební hostina u nás v sídle, ale já jsem zůstala v mém pokoji a prohlížela jsem si jediné dvě fotky na mobilu co spolu máme. Na jedné mě Tae má na zádech a dává mi pusu na tvář, a na druhé jsme pod stromem a pro změnu dávám Taehyungovi pusu na tvář já.
Usmívej se a netruchli. Taehyung by určitě nechtěl aby jsi byla. nešťastná.
Můj vnitřní hlas jsem odignorovala a soustředila jsem se na fotku kde jsme pod stromem.
Byla focená v Paříži a Taehyung mě ještě ten den vzal na ruské kolo a Aiffelovu věž.
Nevědomě jsem se nad tou vzpomínkou usmála.Co tu teď budu bez tebe dělat?
💜🌹-------------------------🌹💜
Nemám k tomu co dodat andílci 😶
🌹💜Z. A. 💜🌹
ČTEŠ
Mic Drop
FanfictionKim Y/n McCartney, nejznámější Idol světa, se dostane do nepříjemné životní situace. Její otec (nejbohatší Business man v Jižní Korei) se rozhodne že Y/n se provdá za syna jeho nejlepšího kamaráda. Za Min Yoongi - ho. Y/n na protest uteče do Paříže...