Starosti

49 10 5
                                    

Taehyung POV

Probudil jsem se na měkkém povrchu pohovky v našem apartmánu. Posadil sem se a chvíli se zavřenýma očima zpracovával co se stalo.

Mluvili sme spolu, někdo se blýžil, pak ta rána..... Sakra!

,, Y/n unesli! "

Namjoon: ,, Klid Taehyungu. Koho unesli?"

Až teď sem si všimnul že v obývacím prostoru nesedím sám.
Nechápavě sem se rozhlédl kolem sebe a zjistil že tu jsou všichni které sem potkal ten večer.

Taehyung: ,, Co... umm...no kde začít.. povídali sme si, protože na to přišla, pak ty kroky, rána, nesli jí v bezvědomí pryč... Musím jí najít! "

Už sem se chystal že se zvednu, ale moje hlava si očividně myslela své. Rozbolela mě hlava na stejném místě jako byla ta rána.

Jin: ,, Ty jelito, zpátky si lehni nebo sedni, to je jedno, a nehýbej se! Říkal sem ti ať si dáš pozor na stehy, ne aby sis nechal rozbít hlavu ještě jednou! "

Vyjekl na mě Jin se špetkou obav v hlase.
Jimin mi řekl abych se uklidnil a v klidu jim řekl co se stalo a podal mi hrníček od Jina s meduňkovým čajem.

,, No tak to že sem přišel domů a začali se bavit, můžu přeskočit. Pak sem zaslechl kroky, šel se podívat co to je a místo zjištění, že to byla jen halucinace, sem dostal něčím tvrdým do hlavy, a než sem upadl do bezvědomí, viděl sem jak nejací muži nesli Y/n pryč "

Vysvětlil sem a napil se z hrníčku trplého nápoje, který opravdu mojí mysl začal zklydňovat.

Jimin: ,, A Y/n byla taky v bezvědomí?"

Jungkook: ,, Ne asi, nechala se odvléct cizími muži dobrovolně. Přemýšlej! "      křikl sarkasticky.

Namjoon: ,, A nevšiml sis něčeho zvláštního? Příjde mi divné že by Y/n někdo unesl. Je to ryskantní.... "

Po Namjoonových slovech sem si zapomněl na Yoongiho varování.

Taehyung: ,, No ne, ale pár měsíců zpátky mě Yoongi varoval ať si dávám na ni pozor."

Jin: ,, To nedává smysl. Proč by tě nejdřív varoval? "

Taehyung: ,, Protože on je ze zákona jejím snoubencem. "

Jin: ,, Okey, to už smysl dává."

Taehyung: ,, Určitě jí unesl, aby si ji mohl vzít a zničit celý její život... "

I bych pokračoval, kdyby Namjoon nevyřkl slova vyvracující ta má.

,, Proč by tě takhle varoval? Co když tě nevaroval před ním, ale někým jiným? Vždyť on ji zná od jejího narození, může vědět, co ty ne."

Konstatoval, a Jin mu dal za pravdu. Ale donitil mě se nad tím zamyslet. Jenže, kdyby to tak opravdu bylo, proč se nám vloupal do apartmánu?

Taehyung: ,, Nemyslím si. Proč by jinak se sem vloupal? Y/n musí být u něj. Hned teď pojedu do Korei a najdu ho! "

,, A co když má Joon pravdu a ona s ním není? To potom může být u nějakějo vraha."

Jimin se k tomu vyjádřil po svém, a donutil mě zapochybovat o mém rozhoodnutí.

Jin: ,, Tak to uděláme následovně. Taehyung s Namjoonem pojedou za jejím snoubencem a zbytek tu zůstane a prohledáme Francii."

(A/n Jin je kriminální doktor, který si může dovolit pomoc s prohledáním celé Francie. 😊)

Hned sem s Jinovým plánem souhlasil, a vydal se s Namjoonem na letiště.

Y/n, já tě najdu, i kdybych měl celou planetu proštykovat zkrz na zkrz!


💜🌹-------------------------------------------🌹💜

Awwww! °w°
Andílci, Tae má Y/n opravdu rád *korekce* miluje jí!!! 

No jinak, zítra sem naposled preventivně doma, a pak jdu v úterý do školy... po měsíci a něco...

Tak ať se vám hezky spí, a pro ty co zítra jdou do školy, hodně štěstí 👍💜💜💜💜💜💜

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat