Bratr

32 7 2
                                    

Zněla jsem možná už opravdu hodně zoufale, ale musela jsem ho nutně vidět.
Yoongi mi nijak moc neodporoval, a bez jediného slova mě zavezl do Seoulské nemocnice.

Když jsme společně dorazili před nemocnici, vtrhla jsem dovnitř, a dožadovala jsem se informace, na kterém pokoji leží.

,, A Vy jste rodinný příslušník, nebo kdo? "

Pálela mě na jazyku jízlivá poznámka, ať si toho nechá a kouká vysypat kde leží, ale konec konců, ta sestřička dělá jen svou práci.

,, Nevlastní bratr, můžete si to i ověřit"

Yoongi podal mladé sestřičce svůj občanský průkaz a trpělivě vyčkával až si přes identifikační číslo ověří jeho rodinný status.

,, Leží na pokoji 195, to je druhé patro, levá chodba, třetí dveře v pravo" a mile se usmála.
Vzala jsem Yoongiho za zápěstí a táhla ho k výtahu.

Nedočkavě jsem přešlapovala z levé nohy na pravou, a vyčkávala až se otevřou dveře ve druhém patře.

Na pokoji bylo šero a takový ten nemocniční  pach a pípající přístroje dělali atmosféru ještě horší.
Došla jsem k posteli na které Taehyung ležel a ihned ho vzala za ruku. Trochu mě vyděsilo, jak moc jeho ruka byla ledová.

Do místnosti vešel doktor, a jeho zaražený výraz napovídal, že nás tu nečekal.

,, A Vy jste..? "

,, Rodina"  odpověděl Yoongi.

Doktor si poupravil brýle na jeho kostrbatým nose, vytáhl spisy a na malou chvíli se začetl, než promluvil.

,, Taehyung měl opravdu štěstí, kulka minula aortu jen o dva milimetry, což způsobilo velkou ztrátu krve, ale ty dva milimetry jsou zásadní, jinak by prostřelená aorta způsobila jistou okamžitou smrt. Teď je jen v kómatu, operace proběhla bez komplikací, a stav se drží v normálu. S takovouto předpokládáme probuzení tak do týdne. "

V tu chvíli mu spadl kámen ze srdce. S doktorem jsme se rozloučili a ocitli se v pokoji sami.

Tak jak jsem koukala na Taehyunga, zapřemýšlela jsem se nad tím co Yoongi řekl té sestřičce a doktorovi, a když mi došel význam jeho slov, překvapeně jsem se na něj otočila.

,, Tae je tvůj nevlastní bratr? "

💜🌹-------------------------------------🌹💜

Ahoj andílci,

doufám že jste zdraví a v pohodě😊

              
                    

                                                  💜🌹Z. A. 🌹💜
        

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat