Rande V Paříži

63 10 1
                                    

Y/n POV
Po dlouhém a nádherném spánku sem se probudila vedle krásného muže.
Taehyung vypadá tak sexy i když spí! Tak si vyber kočko. Krásný Yoongi nebo tenhle Tuehyung? Je to T.A.E.H.Y.U.N.G.! A navíc, kdy sem říkala že se mi Yoongi líbí? Ty si nepamatuješ jak si nad ním poprvé slintala? A...
Můj vnitřní boj musel zakončit, protože se Taehyung pohnul a přitáhl si mě blíž do obětí.
Tae: ,, Dobré ráno Y/nie"
Řekl ospale, a položil si hlavu na mou hruď.
Y/n: ,, Dobré rábo, jak pak sme se vyspinkali? "   vím že to bylo trochu moc přeslazené, ale nemohla sem si pomoct. To určitě dělá ta pařížská atmosféra.
Teprve pak mito doslova docvaklo. Já sem v Paříži! No neke! 🤔🙄🙀
Taehyung :  ,, Skvěle. A moje Princezna?"
Y/n:  ,, Ummm.... po dlouhé době bez stresu a nočních můr. Mám pocit že mám energie na rozdávání."    zazubila sem se a on mi to oplatil svým kostičkovým úsměvem.
Taehyung :  ,, Tak to si jí šetři, a nerozdávej. Budeš jí potřebovat, protože dnes ti chci ukázat moje oblíbená místa, a pak na oběd a na nákupy."   nezbylo mi nic jiného, než tiše přikývnout a usmát se jeho roztomilosti.

Tae POV
Chvilku sme jen tak leželi a užívali si přítomnost jeden druhého, pak sem se zvedl že půjdu do koupelny na raní hygienu, jenže to Y/n zpozorovala a rychle vstřelila do koupelny. Musel sem se nad její roztomilosti zasmát. Pak sem už jen vyndal mobil, a prohlížel si fotky na ig.

A/n  POV

Když Y/n vylezla z koupelny, Tae jí vystřídal a Y/n šla rovnou ke kufru, který ještě nestihla vybalit.
Vybrala si šaty které dostala od Jimma k 15-tým narozeninám.

Tae POV Když sem vyšel z koupelny, vyděl sem jak tam stála před zrcadlem a snažila se zapnout si ty šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tae POV
Když sem vyšel z koupelny, vyděl sem jak tam stála před zrcadlem a snažila se zapnout si ty šaty. Nevím co mě to napadlo, ale přišel jsem k ní ze zadu, ruce sem položil na její boky, sehnul se, a dozapnul ty šaty pomocí zubů.

Y/n POV
Překvapilo mě když si položil ruce na mé boky, ale ještě víc mě překvapilo jak se sehnul a vzal zip od šatů mezi zuby.
Zastavil se mi dech, a moje srdce vynechalo údery. Když omylem otřel ret o moje záda, přeběhl mi mráz po zádech.
Chvíli sme na sebe koukali do zrcadla. Po chvíli mě vzal za ruku a vedl mě ven z pokoje. (řekněme že Tae se oblík už v koupelně)
Venku mě vzal do auta, a jeli sme si prohlédnout Paříž. (Sry, ale krom muzea v Louvreu, Vítezného oblouku a Eiffelovi věži nic neznám. Víc sem nestihla prozkoumat...)
Ani sem si nevšimla jak čas letěl. Když sme vyjížděli bylo 9:07 a teď je 17:56.
Y/n: ,, Zvláštní jak čas letí když sem s tebou"
Usmála sem se na Taeho, a on mi úsměv oplatil.
Tae:  ,, Dala by jsi si zmrzlinu? "
Zeptal se mě, a já kývla na souhlas.
Tae: ,, Dobře, tak počkej tu"    a bezel nedaleko pro zmrzku.

Minutu se nic nedělo a já se jen tak kroutila jako žížala, když v tom sem si všimla postavy v černém koukající mým směrem. Přestala sem se kroutit, a zpozorněla. Znovu sem se podívala tím směrem, a ta osoba se rozpohybovala mým směrem. Prudce sem se otočila a začala sem se modlit aby tu Tae už byl.
Tae! Prosím! Rychle!
Začala sem panikařit. Když v tu mi někdo zaklepal na rameno........

🌹💜---------------------------------------💜🌹

Zdravíčko💓
Tak sem se tedy rozhodla přivstat a napsat dnes kapitolu, poňáč má Chim narozeniny.
Tak přeji vše nej nej nej nej Jimine! 🌹💜💜💜💜💜💜💜 Zdraví a hodně úspěchů.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mvua💋💋💋💋💋💋💋Přeju hezké čtení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mvua💋💋💋💋💋💋💋
Přeju hezké čtení

                                                   😈🌹A. Z. 🌹😈

Mic DropKde žijí příběhy. Začni objevovat