Ráno si se probudila s dobrou náladou.
Ehm, ehm. Ráno. Ano jestli se dá 1:54 pm počítat jako ráno, tak ano.
Po vykonané hygieně, si se šla zabalit. Sice tam jedeš na delší chvil, ale plánuješ si tam spoustu věcí koupit, takže si toho nechceš brát moc.Yoongi POV
Vzbudil jsem se ráno v šest, kvůli povinnostem. Sice většinu firem řídí pořád táta, ale já už toho mám taky fůru.
A navíc si dnes s Y/n máme jít vyzkoušet svatební šaty a smoking.
To mi připomíná.... Spí Y/n?
Jelikož bylo už odpoledne, vydal sem se za ní. Zaklepal sem, a promluvil.
Yoongi: ,, Y/n? Si vzhůru? "Y/n POV
Zrovna sem si dobalila věci, když v tom najednou někdo zaťukal.
To bude asi otec, nebo ten jeho poslíček....
Jenže, když sem uslyšela ten nádherný hlas, došlo mi, že to není ani otec ani poslíček.... Yoongi.
Nebudu lhát, jeho hlas je opravdu velmi uklidňující. Ale na Taeho nemá... ;3Yoongi: ,, Y/n? Si vzhůru? "
Pojďme ho podráždit! Proč? Protože bagr. Prostě proto, jen tak.....
Y/n: ,, Ne. Mám půlnoc."
Yoongi: ,, Dobře, ale my ostatní máme půlden, takže si chvátni, jedeme na zkoušku těch obleků "
Řekl ostře, a pak byly jen slyšet vzdalující se kroky.Sakra, já na tu zkoušku úplně zapomněla! To je mi u tebe novinka. Kdyby si trochu přemýšlela, tak zjistíš, že by ses někdy měla zastavit a strategicky vše projít. No jo no, teď se ti to kecá, ale jak ven? Zapni mozek! Tak poraď, ty dumo! Zaprvé nenadávej mi, nadáváš tak sobě, a zadruhé, tak odjeď teď. Ne? Někdy si fakt génius.
Zatím co, se všichni věnovali svým povinnostem, já sem neprodleně proklouzla s kufrem ven do auta.
Nastartovala sem a jela.Yoongi POV
Čekal jsem na Y/n v obývacím pokoji, a přitom si prohlížel fotoalbum, kde Y/n. Byla jako malá.
Byla tak roztomilá!
Pomyslel sem si. Jenže jsem nestihl otočit další stránku, a už mi zvonil mobil.
Byl to hovor z práce. Chtěli abych hned přišel do firmy.Yoongi: ,, Řekněte Y/n že vyzkoušet ty obleky, půjdem až zítra. Já musím pryč "
S tím sem odešel.
Tae POV
Čekám tu tak hodinu a půl. Když v tu ji vydím. Nádherné stvoření. Než sem se stačil zpamatovat Y/n mi vlepila rychlou pusu na rty.
Y/n: ,, Ahoj"
Tae: ,, A-ahoj. Jak ses vyspala? "Ona se na mě usmála, a vlepila mi další pusu. Jen tentokrát byla delší.
Když jsme se oba vzpamatovali, rozešli sme se směrem dovnitř letiště.
Kontroly proběhly v pořádku.Za necelou hodinu sme ona seděli v letadle a užívali si výhled na krajinu pod náma.
Y/n během letu usnula, a já ji nechtěl budit, tak sem jí opřel hlavu o moje rameno, a snažil se usnout taky.Až do Paříže byla cesta klidná.......
💜----------------------------------💜
Omlouvám se za neaktivnost, ale poslední dobou mi všechno přijde zbytečný nebo otravný. Babička říká, že je to pubertou, a že to odezní.
Tak doufám že jo.........
Jinak přeji všem hodně štěstí 😊😉💜
ČTEŠ
Mic Drop
Fiksi PenggemarKim Y/n McCartney, nejznámější Idol světa, se dostane do nepříjemné životní situace. Její otec (nejbohatší Business man v Jižní Korei) se rozhodne že Y/n se provdá za syna jeho nejlepšího kamaráda. Za Min Yoongi - ho. Y/n na protest uteče do Paříže...