Kızlar peş peşe merdivenlerden çıkarken salonun yanında kalan tüm stajyerler onlara baktı. Bu sırada Taeyang arkadan fısıldayarak konuştu.
"Bu gece kız gecesi yapmalıyız, olanları iyice tartışmalıyız! Benim odaya gidelim. Merak etmeyin Yeonjun yemem niyetine bir sürü atıştırmalık almış bana, beraber yiyelim. Kalmazsa tabikide aldırırım tekrar ona." Shulan kahkaha atarak cevap verdi.
"Demek anlatılacaklar sadece birimizle sınırlı değil ha?" Charli yine gözlerini belirtip ona baktı. Sonra ellerini birbirine vurmaya başladı.
"Pekala, herkes 10'a kadar odalarına, kimse geç kalmasın!" Herkes kıkırdayarak katlarına geldiğinde pijamalarını giyinmek için odalarına dağıldılar. Her şey normal gözüküyordu. Ama gerçekten aralarında sadece pijamasını giyecek birisi yoktu belli ki.
Bora, kapısını hızlıca kapattıktan sonra hemen yatağına oturup telefonunu çıkardı. Elleri mutluluktan titrerken gergin bir şekilde kahkaha atmaya başladı, bu sırada nasılsa hemen birisini görüntülü aramaya başladı. Birisi? Ah evet, söylemeyi unuttum. O birisi tüm kızlardan ve şirketten onunla ilişkisini gizlediği kişiydi, Jaehyun. Yaklaşık 1.5 yıldır çıkıyorlardı ve iki tarafta kimseye fark ettirmemeyi başarmıştı. Jaehyun Bora'nın çıkış yapmasını çok ama çok istiyordu, ona çıktıklarından itibaren kimse ile aşk dedikoduları çıkarttırmamaya söz vermişti, bu süreç içinde gözü Bora'dan kimseyi görmedi. İlk önce kendisinin ondan hoşlandığını düşünüyordu içinden, fakat bu onu itiraf ettiğinden hemen sonra Jaehyun'un bu şirkete geldiğinden beri aşık olduğunu söylemesini sağlamıştı. Yaşadıkları ve sakladıkları en güzel anıları aklına gelince gülümsedi, ama bir anda açıldı arama.
"Hey Bobo, nasılsın, özledim seni."
"Jae neler oldu bilemezsin!"
"Eğer Soo Man yeni grup çıkaracağını ve Kwangya denilen yerde canavarların türediğini diyorsan haberim v-"
"Bunun için çok sevindim ama asıl konumuz bu değil!
Jaehyun bir an duraksadı. Kaşlarını çatarak telefona yaklaştı. Bu sırada Bora cebindeki aldığı kartı telefona gösterirken bağırmaya başladı.
"Artık peş peşe çıkacak şarkılarımızı dinlersin!"
"BORA SEN ŞAKA YAPMADIĞINA EMİN MİSİN?!"
"Evet güzelim yemin ederim ki şaka yapmıyorum! Yarından itibaren pozisyonlarımız belli olacakmış!"
"E seninle çıkış yapanlar tanıdığım kişiler mi, yoksa???"
"Pekala sana o zaman bir de şunu söyleyeyim, altımız, sadece bizim tayfa ile yeni grup çıkarıyoruz!"
Jaehyun uzun bir süre bunun üzerine çığlık atarken arkada 'Jae iyi misin ne oldu?' diyen bir Johnny sesi beliriyordu. Jaehyun hızlıca odasına koşarken çok sesli bir şekilde yatağına yattı.
"Bora cidden inanamıyorum, tebrik ederim sevgilim." Bora bunun üzerine gülümsedi.
"Hepsi senin bana güvenin sayesinde, teşekkür ederim Jae'm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game time! - fourlowers
Fanfic"o zaman artık oyun zamanı, yeni bir grup kurmamın vakti geldi, geçiyor bile. tüm algıyı değiştirebilecek, süper güçlü bir grup." önemli açıklamalar! bu kitap hediye olmakla beraber içinde geçen olaylar hiçbir gerçekliği yansıtmamaktadır. bu kitabın...