Öncelikle hepiniz duyuru bölümüme hoş geldiniz! Görüşmeyeli nasılsınız? Ben iyiyim, gelin aşağıya biraz bu duyuruda yapacağım ve anlatmak istediğim şeylere dönelim;
Evet, aslında bu duyuruyu yapmamdaki asıl amaç bu senemin sınav senesi olması ve buraya pek girip bölüm falan yazamamam. Şimdi, her şeyden önce söylemek istediğim bir şey var ve hepiniz hemen hemen tahmin edebiliyorsunuzdur ne söyleyeceğimi;
EVET, YENİ YILA ÇOK AZ BİR ZAMAN KALDI!
2022 senesi sayenizde benim için o kadar zevkli ve o kadar mükemmel geçti ki, hem bu kitabın otaya çıkışı olsun, hem grubumuzun gücü olsun, hem mükemmel okurlarım olsun hepinize ayrı ayrı minnettarım açıkçası! Yeni yılımız şimdiden kutlu olsun!
FOURLOWERS WILL PAVE THE WAY IN 2023!
Her neyse, şimdi asıl geleceğim konuya dönelim. Açık konuşmak gerekirse evet bir dil öğrencisiyim, AYT diye bir zorlanacak kavram önümde yok, fakat derslerim, denemelerim, ödevlerim ve aldığım kurs sayısı şu zamanlarda gittikçe artmaya başladı. 12. sınıfın verdiği bir duygu mu bilmiyorum ama, ne zaman telefonda dahi gezinsem her dakika kendimi suçlu gibi hissediyorum. Sanki her zaman ders çalışmam gerekiyormuş gibi, bununla birlikte aile problemleri de geliyor benimle beraber gkfşfglktrlefşrgfr.
Açıklamaya çalıştığım şey şu aslında, buraya pek vaktimi harcayamadığım için hepinizden teker teker özür dilerim. Ama bu sene sınav gününe kadar biraz buralara gelmem mümkün değil. İşte bu yüzden kitap içeriği ile ilgili aklımca bazı kararlar aldım, bunları adım adım sizlere sunmak isterim;
Bu konu sanırım biraz karışık. Yani aslında demek istediğim, bölümler gelir (yine tabi ki de uğraşırım) ama eskisi kadar sık gelmez. En büyük nedeni tabi ki de sınavım fakat bir grup fici yazıyorum ve olay örgüsü olsun, karakterlerin girişi çıkışı olsun hızlı yazdığımda illa ki karışacak ve toparlayamayacağım. Çünkü belirlediğim bir çeşit olay var ve eğer toparlayamazsam kitap batabilir. Bu yüzden bölümler bu sene biraz aksayacak, çok üzgünüm :(.
Bu konunun biraz daha yayınlanma olasılığı normal bölümlere göre yüksek olabilir. Çünkü boş zamanlarımda ben genellikle tasarım yapıyorum ve grubumuzun etkinliklerine ağırlık verirsem yayınlayabilirim. Etkinlik bölümü yazmak hoşuma gidiyor, aldığım kaynaklar daha çok yazdırma hissi uyandırıyor içimde. Yayınlayacağım elimden geldiği kadar. Çok sık olmaz, ama olduğu kadar olmadı kader. Böyle düşünelim.
Bunun aksamasına kesinlikle ve katiyen karşıyım. Çünkü doğum günleri benim için çok önem arz eder ve eğer aksatırsam asla kendimi affetmem jgfkdlfkgjfdk. Bu yüzden hayır, her biricik üyemize özel doğum günü postlarının atılması sürecek, daima. İsterse dünyalar kadar meşgul olayım.
Şimdi aslında bu konu biraz etkinlikle de bağlantılı. Çünkü biliyorsunuz ki ilk haber ve etkinlik bölümü yazıp, sonra mv, performans videosu vs. yayınlıyorum. Bu yüzden bu konu için gelecek kar tatillerini ve özel günleri bekleyebilirim. Elimde şimdiden çokça hazırladığım şeyler olduğundan mütevellit belki ortaya bir şeyler çıkacaktır diye düşünüyorum.
Ahh, evet evet şu kadar yazdığım şey dünyanın en uzun duyurusu falan olabilir, çok çok özür dilerim baya okuttuysam. Her neyse, durumlar bunlar. Umarım hepiniz beni anlayışla karşılarsınız ve asla yaptığım şeylerden sıkılmazsınız.
Son kez söylüyorum ki okurlarım olsun, kızlar olsun ve bu uygulamadaki çevrem olsun tanışmış olsak ya da olmasak ta hepiniz benim baş tacımsınız, hepinizi çok ama çok seviyorum!
Elimden geldiğince geri döneceğim, şimdilik hoşça kalın, FOURLOWERS ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game time! - fourlowers
Fiksi Penggemar"o zaman artık oyun zamanı, yeni bir grup kurmamın vakti geldi, geçiyor bile. tüm algıyı değiştirebilecek, süper güçlü bir grup." önemli açıklamalar! bu kitap hediye olmakla beraber içinde geçen olaylar hiçbir gerçekliği yansıtmamaktadır. bu kitabın...