Kötüler Merkezi, Kwangya
"Soo Man belli ki son çırpınışlarını yapmaya çalışıyor ha?"
Siyah ve uzun kıyafetli gizemli kadın, karşısında yansıyan yeni grubun tanıtımına bakarken aniden ayağa kalktı. Sadece güldü. Ve ardından yürümeye başladığındaki topuklu ayakkabı sesi tüm alanı doldururken yardımcılarının kaçırdığı ve bu ürkütücü alana getirdiği kızlara bakıyordu. Bunlar Karina, Winter, Giselle ve Ningning'di. 'ae' avatarları tahtının yan tarafında bulunan küçük kutuda hapsolmuştu, ve profesörleri de köşede açılmış bir başka odada yaratıklar tarafından sorgulanmak için kaçırılmıştı dünyadan. Bu yüzden açık olmak gerekirse hem naevis tehlike altındaydı, hem kızlar, hem Lee Soo Man, hem tüm SM ekibi, hem de ele geçirebilirse tüm dünya.
"Siz gerçekten beni yok etmek istiyordunuz değil mi, ah yazık gerçekten size. Salak saçma şarkılarınız ve hiçbir işe yaramayan sanal arkadaşlarınız benim gücüme asla ulaşamaz." İlk önce arka arkaya elektronik birtakım şeylerle bağlı olan Giselle ve Ningning'in yanına geldi.
"O küçük beyinlerinizle nasıl buraya geldiniz aklım almıyor gerçekten."
Ningning daha çok sinirlendi.
"Sen dünyayı ele geçirmek isteyecek kadar aşağılık bir yaratıksın!" Bu lafından sonra birkaç saniye sessizlikten sonra Black Mamba hiç olmayacağı kadar kahkahayı bastı. Ve daha yavaş adımlarla onun tarafına yaklaşırken simsiyah ve uzun tırnaklı ellerini ile Ningning'in çenesini tuttu.
"Onu tüm dünyaya beni öldürdüğünüze dair haberler yaptırmadan önce düşünecektiniz hayatım." Araya Karina girdi.
"Keşke gerçekten ölseydin." Giselle sertçe Black Mamba'ya baktı.
"Sevdiklerimizi ele geçirdikten sonra inan hiçbir şeye ulaşamayacaksın." Ve ardından Winter çıkıştı.
"Gerçekten tam şu anda burada gebermeni o kadar çok isteriz ki!"
Black Mamba, Winter'ın bu sözüne sinirlendi ve elinde bir anda çıkan uzun bıçakları hızlıca ona doğrulttu.
"Sanırım burada erken ölmek isteyen birisi var!"
Winter'ın gözleri taş kesilirken ortam biraz sessizleşti. Biraz daha kahkaha attı, ardından kapının ağzında beliren bir muhafız kalın sesiyle bir şeyler söyledi.
"Efendim, profesör denilen herif sizi istiyor, size söylemesi gereken şeyler varmış."
Black Mamba kafasını ona doğru sallarken kızlara çıkıştı.
"Daha burada çok çürüyeceksiniz sizi pislikler! Kaçış yolunuz hiçbir zaman olmayacak!"
O yanlarından ayrılırken Karina ofladı. Diğer yandan odanın kapısı o kadar sesli kapandı ki, tüm alan sesten titredi. Winter arkasından onunla bağlı olan Karina'ya bakmaya çalıştı.
"Şuradan bir kurtulayım, ilk işim şu aptal kadını öldürmek olacak." Giselle çıkmak istercesine tavana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game time! - fourlowers
Fanfiction"o zaman artık oyun zamanı, yeni bir grup kurmamın vakti geldi, geçiyor bile. tüm algıyı değiştirebilecek, süper güçlü bir grup." önemli açıklamalar! bu kitap hediye olmakla beraber içinde geçen olaylar hiçbir gerçekliği yansıtmamaktadır. bu kitabın...