Elinde taşıdığı poşetleri ağır adımlarla kızların yanına götürürken Ivy, az önce yaşadığı olayı düşünmeden edemiyordu. Aniden mi Yunho mu demişti o çocuk ismini söylerken? Yoksa Ivy kendisini tanıttığında kalbi mi ısınmıştı bir anda? Bunları düşünürken yanakları kızarıyordu, birden kendisine kızar gibi söylendi.
"Ah hayır kızım, sen 6 yıldır böyle işlere lanet okuyan bir insansın, yapma şunu!"
Böyle söylese bile bir yandan kızların oturduğu banka doğru yaklaşırken elleri titremeye başlamıştı. Bu onun bu konuda geçirdiği iç sesleri yüzünden o düşüncelere kızdığının bir işaretiydi. Derin bir iç çekti ve banka geldiği zaman gülümseyerek poşetleri sesli bir şekilde masaya koydu.
"Artık şu işi halledebiliriz diye düşünüyorum."
Bütün kızlar bir anda Ivy'yi alkışa tuttuktan sonra Taeyang kızları yönlendirdi.
"Tamam, şimdi siz defteri açarak notlarınızı almaya başlayın, ben yemekleri hazırlayacağım." Soolrim güldü.
"Daha dün bir yumurta bile kıramadığını söylemiştin."
"Rüyamda olduğunu söylemeyi unutmuşum, buraya gelmeden önce annem hastalandığında ben baştan aşağıya tüm tavuk kızartma şekillerini yaptığımı hatırlarım."
Taeyang poşetleri yavaş yavaş kendi tarafına çekerken Bora yanına getirdiği not defteri ile kalemini çıkardı ve Charli de defteri karıştırmaya başladı.
"Şimdi, bizim asıl amacımız bu grubu ayakta tutabilmek için güçlü bir şarkı oluşturmamız. Tabikide ben yapımcı arkadaşlarımla beraber iyi bir altyapı oluşturmaya çalışacağım ama sözleri ve melodisi bizim grupta ne yapacağımıza bağlı olmalı. Başkanın ne dediğini hatırlıyorsanız bizim asıl amacımız Kwangya'nın kurtarıcılarını yansıtmak, ki onlar biziz zaten." Bora araya girdi.
"Evet, şu anda gelecekte ne yaşayacağımızı bilmiyoruz. Şu anda çıkaracağımız şarkı o kadar güçlü ve dinamik olmalı ki insanlar daha hiçbir şey yaşanmamışken ne yapacağımızı bilmeli."
Herkes onaylar bir şekilde kafasını sallarken Ivy dudağını ısırdı ve defteri kendisine çekti.
"Madem böyle bir şey yapacağız, kendimi gerçekten mükemmel hissettiğim zamanlarda yazdığım 4-5 tane şarkı var. Göstermemi ister misiniz?" Herkes yine kafasını sallarken Ivy son sayfalara yaklaşırken çevirdiği sayfalardaki şarkıları işaret etti.
"İşte en favori şarkılarım. 'Almost', 'Exceptional', 'BRB' ve 'Up At Night'. Hepsinin güçlü şarkı sözlerine sahip olduğunu düşünüyorum." Soolrim eline aldığı notlara bir şeyler yazdı.
"Diğer yandan da eğlenceli şarkılara benziyor. Bu mükemmel bir şey."
"Bunlar benim geçmişte yaşamış olduğum güzel anılarım için yazdığım şarkılar, bence önceden 'Exceptional'a bakmalıyız."
Bora defteri kendisine çekip o sayfayı açtıktan sonra herkes sözlerini okumaya başladı. Soolrim kafasını ritme göre uydururken Shulan 'Exceptional' şarkısında gözünü gezdirirken yazıldığı ritme göre masaya elini vurmaya başladı ve aklından uydurduğu rap sözlerini ritme göre söylemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
game time! - fourlowers
Fiksi Penggemar"o zaman artık oyun zamanı, yeni bir grup kurmamın vakti geldi, geçiyor bile. tüm algıyı değiştirebilecek, süper güçlü bir grup." önemli açıklamalar! bu kitap hediye olmakla beraber içinde geçen olaylar hiçbir gerçekliği yansıtmamaktadır. bu kitabın...