7. bölüm, sana bir önerim olacak

51 5 58
                                    

"Bakıyorum da söyleyeceğin şey için biraz fazla dertli gibisin."

Chan ile ikisi binanın büyük bahçesinde yürürken Charli bunları söylemesinin yanında ayaklarını yavaş yavaş birbirine sürtmeye başladı. Chan kaşlarını çatarak ona baktı ve sırıttı.

"Hayır ya, aslında konuşacağım şey biraz fark ettiğin bir şey zate-"

"Öyleyse lafı uzatmadan gir şu konuya."

"Aah pekala, insanı bir dertlendirmiyorsun."

"Zaten yeterince dertli duruyorsun?" Hafifçe bu lafına kikirdedikten sonra kafasını kaşıdı. Kendi arasında bir şeyler mırıldandıktan sonra yanda duran banka oturdular.

"Arkadaşın, Shulan. Onunla orada tanıştığımda özgüvenli oluşu çok hoşuma gitti. Yani şöyle." Boğazını temizledi.

"Onunla tanıştıktan sonra tüm sahip olduğumuz şeylerin aynı olabileceğini düşündüm, yaklaşık bir haftadır falan konuşuyoruz ve, inanır mısın dinlediğimiz şarkılardan sevdiğimiz şeylere kadar gerçekten de aynı çıktı. Şaka yapmıyorum." Charli derin bir kahkaha attıktan sonra sırıttı.

"Gerçekten şu anda konunun daha net ne olduğunu açıkça doğru tahmin ettim gibi geliyor."

"Neden her şeyin tadını kaçırmakta bu kadar iyisin? Belki de o çıkmayacak ne biliyorsun?"

"Beni kandıramazsın, neyse devam et sen, ee?"

Chan hafifçe gülümsedikten sonra yüzü düştü, ve kollarını yavaşça sıvamaya başladı. İçini sesli bir şekilde çektikten sonra dik bir şekilde karşısına bakarken konuşmaya başladı.

"Biliyor musun Cha, o cidden çok iyi birisi."

"Öyledir."

"Dalga geçmeyi bırak, gerçekten. Karşıma çok kişi çıktı ama, kimse böyle hissettirmedi bana. Bana olan davranışları o kadar hoşuma gidiyor ki, onunla bazen saatlerce konuşuyorum ve bana çok iyi geliyor. Sanırım ben, Cha, ben biraz onu seviyor gibiyim."

"E biliyordum zaten?"

Chan garipseyerek Charli'ye baktı.

"Nasıl yani?"

"Birincisi, sizi o kafede yakaladığımdan itibaren Shulan ile giderken camdan dik dik baktığını görmediğimi sanma, ikincisi de stüdyoda kayıtları alırken dikizliyordum seni, kızcağıza öyle bir bakışın vardı ki utanmasan oracıkta evlenme teklifi edecek gibiydin. Hatta Jaehyun'un senin hakkında 'Chan biraz fazla şıpsevdi oldu şu aralar' dediğini de duydum." Chan gözlerini devirdi.

"Kendisi sabahtan akşama kadar gruba Bora denen kız ile olan konuşmalarını atıp 'Ay bUgÜn dE 2 SaAtİ gEçTi kOnUşMaMıZ çOcUkLaR yİnE RekOr kIrDıK' falan yazarken herkese iyi de bana gelince mi batıyor?" Charli sesli bir şekilde güldü.

"Onu bunu bilmem, ama fark etmedim sanma diye söylüyorum bunları. Şimdi senin aklına takılan bir soru vesaire varsa söyle, dinliyorum ben seni."

game time! - fourlowersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin