4. bölüm, senin derdin dert mi ki acanım?

83 7 116
                                    

Tanıtımın akşamı

"Yarından itibaren ilk şarkımızın hazırlıklarını yapacağımızı başkanın söylediğini duymuşsunuzdur herhalde." Charli tekrar bindikleri arabanın koltuğunda otururken meraklı bir şekilde arkada oturan kızlara döndü. Soolrim cebinden çıkardığı sakızın ambalajını açıp ağzına atarken gözleri açıldı.

"A, evet. Hatta biz şarkının sözlerinin falan hazır olduğunu söyledikten sonra hemen klip çekimlerine başlayacakmışız."

"Hadi canım?! E ama daha şarkıyla alakalı henüz hiçbir şey yapmadık ki?" Bora endişelendi. Ortam birkaç saniye sessizleşince Ivy bir anda çığlık attı.

"BULDUM!"

Tüm kızlar bunun üzerine kısa süreliğinden yerinden hoplarken Ivy yanına getirdiği siyah büyük çantaya elini daldırdı, çıkardığında elinde kapkalın ve büsbüyük bir defter belirdi. Biraz daha omuzlarını ön koltuğa doğru tutmasıyla hepsi onu görmek için koltuklarında değişik duruşlara geçtiler. Hızlıca defterin kapağını açtı, ve yavaşça sayfalarını çevirdi. Neredeyse tamamı dolu olan defterin içi yazılmış şarkı sözleriyle ve düzenlenmiş bestelerle doluydu.

"Ben boş zamanlarda buraya hep şarkı sözleri yazar, bestelerim. Bence bu işi bu yazdıklarımdan sizin partlarınıza karar verip onun üzerine yoğunlaşarak bitirebiliriz." Taeyang yavaşça defteri kendisine çekti, ve sayfaları karıştırmaya başladı.

"Vay be, sözleri çok anlamlı ve aman tanrım, çok uzun yazmışsın. Hepsi anlattıkları konuya çok uyuşuyor. Ne kadar zamandır bununla uğraşıyorsun peki?" 

Ivy boğazını temizledi. "10 yaşımdan beri."

Shulan başta olmak üzere 5 kızın şaşkınlıkla gözleri Ivy'e yöneldi.

"Haewonnie sana inanamıyorum, bu gerçekten çok tecrübe gerektiren bir iş ve sen bunu bu kadar süredir nasıl yapabiliyorsun?!" Shulan defteri kendine çekti. Bundan sonra defter teker teker kızların elinde dolaştıktan sonra Charli telefonuna baktı ve saatin daha 20.30 olduğunu gördü. Yavaşça yerinden kalktı ve koltukların başına elini uzattı.

"Benim bir fikrim var. Zaten saat yurda dönmemiz için erken, benim buralarda bir yerde hep gittiğim bir park var. Orada oturur ve hep beraber bu şarkı yazma işini tekrardan kararlaştırırız, ne dersiniz?" Bora gülümsedi.

"Oh, bence gayet iyi bir fikir. Zaten o kadar da yorgun değiliz, değil mi kızlar?"

Hepsi birbirine bakıp kafa salladıktan sonra Charli şoförün yanına gelip gidecekleri yeri tarif etti. Bu sırada Shulan da ayağı kalktı ve radyoya eğilip keyiflerini daha da yerine getirecek bir şarkı açtı. Lee Soo Man'ın onları seçmesi gerçekten çok harika bir şeydi. Uzun süredir yaptıkları stajyerliğin ödülünü alıyorlardı. Çünkü onlar sadece bir idol değil, aynı zamanda belki de tüm dünyayı kurtaracak olan kahramanlardı. Eh, bazı kahramanların pelerini olmaz derler, o hesap işte.

Bahsettiği parka vardıklarında hepsi birbirinin elini tutarak diğer oturma yerlerine göre epey bir geniş olan oturma yerine doğru gitmeye başladılar. Karşı karşıya oturduktan sonra derin bir sohbete daldılar. Fakat Taeyang, bir şey fark etti. Akşam yemeklerini yemediklerini hatırladı. Kızlar her ne kadar sohbet ederken mutlu ve keyfi yerinde gibi gözükse de, gözleri enerjisizlikten gidici gibiydi. Hatta öyle ki bir süre sonra hepsi masaya yaslanıp konuşmaya devam ettiler. Bunun üzerine Taeyang sohbetin ortasına dalıverdi.

game time! - fourlowersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin