Love BTS💜 (the end)(unicode)

517 52 2
                                    

Idolအား ထိခိုက်စေလိုခြင်းမရှိပါ
စိတ်ကူးပုံစံပုံဖော်ခြင်းသက်သက်သာဖြစ်ပါသည်

"Hyung တို့ရော အခုဘာလုပ်နေကြလဲ"

"အော် taehyungရာ ဘာလုပ်ရမှာလဲ ငါတို့အဖွဲ့နားပြီးကတည်းက အခုထိ single song နဲ့ ဖီးလ်ရင်း ဖီးလ်ပေါ့ကွာ"

"အွန်း "

"အော် jin hyung"

"ပြော namjoon"

"ကျွန်တော်တို့ concert come back လုပ်ကြမလား"

"ဟမ်!!!!!"

"ဟ တိုးတိုးပါဆို "

"အော်အေး ပိစိအိပ်နေတာ ဟဲဟဲ မဖြစ်ဘူးနော် Armys အတွက် come back လုပ်လို့မဖြစ်ဘူး "

"ဘာလို့လဲ"

"ဟာ အခုငါတို့ ရုပ်တွေလည်း သေချာကြည့်အုံး Armysတွေလန့်ကုန်မယ်"

"ဟားဟား မဟုတ်တာ ကျွန်တော်တို့ Armysတွေကို surpriseလုပ်ရအောင်လေနော် နော် hyung"

"Namjoon hyung ပြောတာမှန်တယ် ကျွန်တော်ထောက်ခံတယ် "(Taehyung)

"ဟုတ်တယ် ကျွန်တော်လည်း ထောက်ခံတယ်"(suga)

"ကျွန်တော်ရောပါ"(Jimin)

Jimin
"ဘာလို့ဆို ကျွန်တော်တို့ out လိုက်လို့ Armysတွေ ဘယ်လောက်ကြွေကွဲခဲ့လဲ hyung တို့အသိဆုံးပါ"

"အင်း သိတာမို့လို့ အဟင့်"

"ဟာ jin hyungငိုနေတာလား ရီနေတာလား"

"မစနဲ့ကွာ"

"ကျွန်တော်တို့ အတူတူနေလာတယ် အတူတူကြီးပြင်းခဲ့ကြတယ် တစ်ယောက်လက်တစ်ယောက်တွဲပြီး ကျော်လွှားခဲ့ကြတယ် တစ်ယောက်လက်တစ်ယောက်မလွှတ်တမ်းချစ်ခင်ရင်းနှီးခဲ့ကြတယ် ပြောရရင် ကျွန်တော်တို့က မိသားစုဝင်တွေပဲမဟုတ်ဘူးလား jin hyung"

"Jimin ငါ့ရင်ကွဲတော့မယ် "

"ကျွန်တော်တို့ စလှမ်းဖို့ Armysနဲ့ လမ်းစတွေခဲ့ကြတယ် Armysတွေကြောင့် ကျွန်တော်တို့ ဘာမဆို ကြံ့ကြံ့ခံခဲ့ကြတယ် Armysတွေရဲ့ အချစ်ကြောင့်ကျွန်တော်တို့ ပျော်ခဲ့ရတယ် ကြိုးစားမှုအတွက် အားဆေးဖြစ်ပေးတဲ့ hyung တို့ရော Armysတွေ ရောကိုကျွန်တော်အရမ်းကျေးဇူးတင်တယ်"

"ဟုတ်တယ် အဟင့် ဟင့် jimin ရာ ငါgpစဝင်ပဲရှိသေးတယ် မင်း ရဲ့စကားကြောင့်ငါ့ရင်ဘတ်ကြီး အမလေး ဟင့်"(jhope)

jikook one shots🐰🐣Where stories live. Discover now