Idolအား ထိခိုက္ေစလိုျခင္းမရွိပါ
စိတ္ကူးပုံစံပုံေဖာ္ျခင္းသက္သက္သာျဖစ္ပါသည္"Hyung တို႔ေရာ အခုဘာလုပ္ေနၾကလဲ"
"ေအာ္ taehyungရာ ဘာလုပ္ရမွာလဲ ငါတို႔အဖြဲ႕နားၿပီးကတည္းက အခုထိ single song နဲ႕ ဖီးလ္ရင္း ဖီးလ္ေပါ့ကြာ"
"အြန္း "
"ေအာ္ jin hyung"
"ေျပာ namjoon"
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ concert come back လုပ္ၾကမလား"
"ဟမ္!!!!!"
"ဟ တိုးတိုးပါဆို "
"ေအာ္ေအး ပိစိအိပ္ေနတာ ဟဲဟဲ မျဖစ္ဘူးေနာ္ Armys အတြက္ come back လုပ္လို႔မျဖစ္ဘူး "
"ဘာလို႔လဲ"
"ဟာ အခုငါတို႔ ႐ုပ္ေတြလည္း ေသခ်ာၾကည့္အုံး Armysေတြလန႔္ကုန္မယ္"
"ဟားဟား မဟုတ္တာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Armysေတြကို surpriseလုပ္ရေအာင္ေလေနာ္ ေနာ္ hyung"
"Namjoon hyung ေျပာတာမွန္တယ္ ကြၽန္ေတာ္ေထာက္ခံတယ္ "(Taehyung)
"ဟုတ္တယ္ ကြၽန္ေတာ္လည္း ေထာက္ခံတယ္"(suga)
"ကြၽန္ေတာ္ေရာပါ"(Jimin)
Jimin
"ဘာလို႔ဆို ကြၽန္ေတာ္တို႔ out လိုက္လို႔ Armysေတြ ဘယ္ေလာက္ေႂကြကြဲခဲ့လဲ hyung တို႔အသိဆုံးပါ""အင္း သိတာမို႔လို႔ အဟင့္"
"ဟာ jin hyungငိုေနတာလား ရီေနတာလား"
"မစနဲ႕ကြာ"
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ အတူတူေနလာတယ္ အတူတူႀကီးျပင္းခဲ့ၾကတယ္ တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္တြဲၿပီး ေက်ာ္လႊားခဲ့ၾကတယ္ တစ္ေယာက္လက္တစ္ေယာက္မလႊတ္တမ္းခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတယ္ ေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔က မိသားစုဝင္ေတြပဲမဟုတ္ဘူးလား jin hyung"
"Jimin ငါ့ရင္ကြဲေတာ့မယ္ "
"ကြၽန္ေတာ္တို႔ စလွမ္းဖို႔ Armysနဲ႕ လမ္းစေတြခဲ့ၾကတယ္ Armysေတြေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘာမဆို ႀကံ့ႀကံ့ခံခဲ့ၾကတယ္ Armysေတြရဲ႕ အခ်စ္ေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္ ႀကိဳးစားမႈအတြက္ အားေဆးျဖစ္ေပးတဲ့ hyung တို႔ေရာ Armysေတြ ေရာကိုကြၽန္ေတာ္အရမ္းေက်းဇူးတင္တယ္"
"ဟုတ္တယ္ အဟင့္ ဟင့္ jimin ရာ ငါgpစဝင္ပဲရွိေသးတယ္ မင္း ရဲ႕စကားေၾကာင့္ငါ့ရင္ဘတ္ႀကီး အမေလး ဟင့္"(jhope)