Part 3

4.9K 311 10
                                    

JEONs(Part 3)

စာသင်နေတာကို ရှေ့မကြည့်ဘဲ နောက်ကိုမှီချလျက် လူကို ကြည့်နေတဲ့ ဘေးကလူ...

အဲ့အကြည့်စူးစူးတွေနဲ့ စိုက်ကြည့်နေမှာသေချာတာမို့ လူက မနေတတ်မထိုင်တတ်တော့....

နေရခက်လိုက်တာ....ဘာမှအာရုံစိုက်လို့မရဘူး....Jiminကိုကြည့်တော့ ရှေ့ကဆရာမသင်တာကိုပဲ သေချာလိုက်ကြည့်နေသည်....

အတန်းချိန်မြန်မြန်ပြီးရင်ကောင်းမယ်....

"ဟုတ်ပြီ....ရှာလာခိုင်းတဲ့ စာတွေ ရှာလာကြမယ်နော...ဆင်းမယ်...."

"ဟုတ်...."

အတန်းပြီးတော့ နားချိန်မို့ အကုန်အပြင်ထွက်ကြသည်....

‌ကျွန်တော့်ဘေး ခုံတန်းရဲ့ ဘေးဆုံးမှာ ထိုင်နေတဲ့သူက ထိုအတိုင်းဆက်ထိုင်နေတော့....

"သွားမယ်လေ...ထယ်ယောင်း...."

"ဟို....သူ..သူကမထသေး...."

"ရှေ့ကနေ ဖြတ်...."

Jiminကပြောရင်း သူ့ဘက်ကြည့်တော့ သူကခြေထောက်ကို ‌ရှေ့ဆန့်ထုတ်ထား‌လျက်...

"ထယ်ယောင်းတဲ့လား....နာမည်က လှတယ်နော...."

"ဟို...."

ရုတ်တရက်ထရပ်လိုက်တဲ့ လူနဲ့ ဟိုဘက်မှာ မတ်တပ်ရပ်နေတဲ့ သူ့သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်ကလည်း ရီနေကြလျက်...

အနားထိ လာပြီး....

"လူကလည်း လှတယ်....."

လူက ဘာလုပ်လို့ လုပ်ရမှန်းမသိ ကြောင်ရပ်နေမိတုန်း....တဖြည်းဖြည်းချင်းမြောက်တက်လာတဲ့ သူ့ညာဘက်လက်က ကျွန်တော့်ပါးဆီ အလှမ်း....

"ထယ်ယောင်း...."

"ဟင်း...."

ကျွန်တော့်လက်ကို ဆွဲကိုင်ကာ ရှေ့ကို တက်လာတဲ့ Jimin....

ဟက်ခနဲရီချလိုက်တဲ့ ရှေ့ကလူ....

"ဒီမှာ....ငါတို့ဘာငါတို့ အေးဆေးနေချင်လို့ လာမရှုပ်နဲ့....အခု အပြင်ထွက်ချင်လို့ ဖယ်ပေးလို့ရမလား...."

ဘာမှပြန်မပြောဘဲ ခဏအကြာထိ လူကို စိုက်ကြည့်နေတဲ့ အဲ့မျက်လုံးတွေ....မုန်းပစ်ချင်လိုက်တာ....

JEONsWhere stories live. Discover now