Part 32

4.6K 312 30
                                    

JEONs(Part 32)

"Jeon Jungkook....မင်း.....!"

အဖေက ဂျွန့်ကို တွေ့တာနဲ့ ဒေါသထွက်ကာ အနားကပ်လာတော့ ဂျွန့်ရှေ့ကို ကွယ်ရပ်လိုက်သည်.....

ဂျွန့်ကို ထိုးမလို့ လုပ်နေတဲ့ အဖေ့လက်သီးက လေထဲတွင်ရပ်သွားပြီးနောက်....
ကျွန်တော့်လက်ကို အဖေကဆွဲကိုင်ကာ အဖေ့နောက်တွင် ရပ်စေသည်.....

"မင်းဘာလုပ်ဖို့ကြိုးစားနေတာလဲ.....
မင်းအခုထွက်သွားတော့.....!"

"ကျွန်တော်...."

"မင်းသေချင်နေလို့လား.....ဟမ်း.....!"

"အဖေ......ဂျွန့်ကို ဘာမှမလုပ်ပါနဲ့....."

"ထယ်ယောင်း......ထပ်ပြီး သူ့ဆီစိတ်မျောပါသွားပြန်ပြီလား....."

"အဲ့ကိစ္စက တကယ်မဟုတ်ဘူးဆိုတာကို အဖေတို့လည်း သိတယ်မလား......"

"မင်းနာကျင်ခဲ့ရလို့လေ......အဲ့ကောင် ဘာလုပ်ခဲ့လဲ မလုပ်ခဲ့လဲဆိုတာကို အဖေဂရုမစိုက်ဘူး.....
တကယ်မဟုတ်ဘူးဆိုပေမဲ့ အဲ့တာအတွက်ကြောင့် မင်းဘယ်လောက်တောင် စိတ်နာခဲ့ရလဲ....
ဝမ်းနည်းခဲ့ရလဲ.......

Jeon Jungkookနဲ့ ပတ်သတ်မိကတည်းက ဘာကောင်းတဲ့ကိစ္စမှ ဖြစ်မလာခဲ့တာ.....ရှေ့ဆက်ပြီးလည်း မကောင်းတာတွေပဲ ဆက်ဖြစ်မှာပဲမို့.....
ဒီတစ်ခါတော့ ထယ်ယောင်း...မင်းဖြစ်ချင်သလို အဖေလက်မခံပေးနိုင်ဘူး...."

"အဖေ......"

"Jeon Jungkook.....မင်းထွက်သွားတော့.....
မင်းထယ်ယောင်းကို လံုးဝထပ်မပတ်သက်ပါနဲ့......!"

အိမ်ရှေ့တံခါးပေါက်ဝမှာ ရပ်နေတဲ့ ဂျွန်က ရုတ်တရက် ဒူးထောက်ထိုင်ချလိုက်လျက်.....

"ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်.....ထယ့်ကို ဝမ်းနည်းနာကျင်ရအောင် လုပ်ခဲ့မိပါတယ်....
ကျွန်တော့်အမှားတွေပါ....."

"မင်းဘယ်လိုလုပ်လုပ် ငါလက်ခံပေးမှာ မဟုတ်ဘူး.....အခုထပြီး ထွက်သွား.....!"

"အဖေ......"

"ကင်မ်ထယ်ယောင်း......အသာနေ....."

"ကျွန်တော် မထွက်သွားနိုင်ပါဘူး......အဖေထခွင့်မပေးမချင်း ဒီမှာပဲ ဒူးထောက်နေပါ့မယ်....."

JEONsWhere stories live. Discover now