❗❗

2.1K 78 38
                                    

တစ်ခုပြောချင်တာ ရှိလို့ပါရှင်....

ဒါဒါလေးတွေ မျှော်နေမှာကို သိပေမဲ့ တကယ်အဆင်မပြေတော့လို့ပါနော....Ficလေး ရေးတာ ခဏနားပါမယ်နော....

ဒီနောက်ပိုင်း စာလုပ်ရမှာများပြီး သာက အစကတည်းက မျက်မှန်နဲ့ဆိုတော့ ဒီရက်ပိုင်း မျက်လံုးအရမ်းကိုက်နေလို့ပါ....

စာတွေချည်း ပိနေပြီး စာလုပ်ပြီးတော့ မအိပ်ခင် ရေးမယ်လုပ်တိုင်း တကယ်လံုးဝမရေးနိုင်ဘဲ မျက်လံုးကို အနားပေးနေရလို့ပါ....

အရင်ကအဲ့လောက်ထိ မဟုတ်ပဲ အခုပိုဆိုးနေလို့ပါ....Ficရေးတာ နားမယ်ဆိုတာက ခဏနားတာပါနော....JEONs ficကိုတော့ အပြီးထိ ‌ရေးတင်ပေးမှာပါ....

ဒါဒါတွေကို အားနာပေမဲ့ တကယ်အဆင်မပြေနေလို့ပါရှင်.....နားလည်ပေးကြမယ် ထင်ပါတယ်....

တစ်ရက်နည်းနည်းဆီ ရေးပြီး မကြာခင် ပြန်တင်ပေးပါ့မယ်နော....

တစ္ခုေျပာခ်င္တာ ရွိလို႔ပါရွင္....

ဒါဒါေလးေတြ ေမွ်ာ္ေနမွာကို သိေပမဲ့ တကယ္အဆင္မေျပေတာ့လို႔ပါေနာ....Ficေလး ေရးတာ ခဏနားပါမယ္ေနာ....

ဒီေနာက္ပိုင္း စာလုပ္ရမွာမ်ားၿပီး သာက အစကတည္းက မ်က္မွန္နဲ႕ဆိုေတာ့ ဒီရက္ပိုင္း မ်က္လံုးအရမ္းကိုက္ေနလို႔ပါ....

စာေတြခ်ည္း ပိေနၿပီး စာလုပ္ၿပီးေတာ့ မအိပ္ခင္ ေရးမယ္လုပ္တိုင္း တကယ္လံုးဝမေရးနိုင္ဘဲ မ်က္လံုးကို အနားေပးေနရလို႔ပါ....

အရင္ကအဲ့ေလာက္ထိ မဟုတ္ပဲ အခုပိုဆိုးေနလို႔ပါ....Ficေရးတာ နားမယ္ဆိုတာက ခဏနားတာပါေနာ....JEONs ficကိုေတာ့ အၿပီးထိ ‌ေရးတင္ေပးမွာပါ....

ဒါဒါေတြကို အားနာေပမဲ့ တကယ္အဆင္မေျပေနလို႔ပါရွင္.....နားလည္ေပးၾကမယ္ ထင္ပါတယ္....

တစ္ရက္နည္းနည္းဆီ ေရးၿပီး မၾကာခင္ ျပန္တင္ေပးပါ့မယ္ေနာ....

JEONsWhere stories live. Discover now