Part 27

5K 351 36
                                    

JEONs(Part 27)

"ဒီညနေလား......"

"အင်း....ဟုတ်တယ်.....နင့်အတွက် လေယာဥ်လက်မှတ်ဖြတ်ပေးထားပြီးပြီ....."

"တစ်ခုခုဖြစ်နေပြီမို့လား......နင့်ကြောင့်နော....နင်လိမ်ခိုင်းလို့ ငါလုပ်ရတာ....."

"နင်အဲ့တာအတွက် ပိုက်ဆံယူထားတာ မဟုတ်လို့လား....ဟမ်း.....ကျန်တဲ့ပိုက်ဆံကို အခုပဲ လွှဲပေးလိုက်မယ်.....နင်ဘာမှ လုပ်စရာမရှိတော့တာမို့.....ပြောတဲ့အတိုင်း ပြန်ဖို့ပဲ လုပ်...."

"အမ်ပါ.....ပြီးရော....."

"အမ်....ပြီးတော့ ဒီကိစ္စနဲ့ပတ်သတ်ပြီး ဘယ်သူ့ကိုမှ ပါးစပ်မဖွာနဲ့....."

"‌သိပါတယ်....."

"အမ်....ဒါပဲ....ဖုန်းချပြီ...."

*****

ဂျီအာမ လုပ်ခိုင်းတဲ့အတိုင်း LAကို ပြန်ဖို့ လေဆိပ်ကို အသွား.....

ဒါလေဆိပ်ကို သွားတဲ့ လမ်းဘက်မဟုတ်ပါဘူး....

"ဒီမှာ.....လမ်းမှားနေတာလား.....မဟုတ်မှတခြားလမ်းကနေ သွားတာလား....."

".........."

"ဟဲ့......ပြောနေတာကြားလား......"

"ခဏလောက်စောင့်ပေးပါ.....ရောက်ပါတော့မယ်....."

"ဘာရီးလဲ....အခုဘယ်ကို သွားနေတာလဲ....ဟမ်း....."

ကားထားရာမြေအောက်ထပ်ကို အရောက်....

ထွက်မလို့ လုပ်တော့ ဖွင့်လို့မရ....
တခြားဘက်က ကားတံခါးပွင့်လာတာနဲ့အတူ လူတစ်ယောက်က ဝင်ထိုင်လာတော့....

"ဘာလုပ်မို့....ဘယ်သူ.....
ဟင်း....Jeon....Jeon Jungkook....."

ရှေ့က ကားမောင်းသူက အပြင်ထွက်လိုက်သည်.....

"ဂျန်ဆိုမီ....ဟုတ်ပါတယ်မလား....."

"ဘာလို့ ကျွန.. ကျွန်မကို ဒီလိုလုပ်တာလဲ....."

"ထယ်ယောင်းကို မင်းဘာတွေပြောခဲ့တာလဲ....."

"ဘာ...ဘာပြောရမှာလဲ.....ဘာမှ မပြောပါဘူး..
ထယ်ယောင်းဆိုတာကိုလည်း မသိဘူး...."

တစ်ချက်ပြံုးရီလိုက်တဲ့ Jeon Jungkookက အောက်ကို ငံု့ကြည့်လာပြီး....

"ကိုယ်ဝန်က ဘယ်နှစ်လရှိနေပြီလဲ....ဟင်း.....
ကလေးအဖေကရော......"

"ဟို ကျွန်မသွားစရာရှိသေးလို့.....အဲ့တာ...."

JEONsWhere stories live. Discover now