3. BÖLÜM: Yarın Okula Birlikte Gidelim mi?

10 2 2
                                    


Arkadaşlarım evlerine gittiler bende markete uğrayıp biraz abur cubur aldım. Ve eve geçtim. Annemler köydelerdi o yüzden teyzem fln geliyordu yanıma. Ve kuzenim. Mutfağa geçtim ve aldığım abur cuburları bir tabağa koydum. Sonra laptop'umu odamdan aldım ve bir film seçtim. Sonra da izlemeye başladım. Aklıma ödevlerimin olduğu geldi ama hiç yapasım yoktu. Hatırlamışken hemen kalktım ve çantamı getirdim fermuarı açtım defterlerimi çıkardım ve ödevimi araştırmaya başladım.

Ödevi araştırırken karşıma bir köpek resmi çıktı. O kadar tatlıydı ki sahiplenmek istedim aslında köpeğimiz vardı ama annemlerin yanındaydı. Bir taneden daha sorun olmaz dı bence. Yarın okula giderken düşünmem gerekti bu konuyu. Ödevimle uğraşırken zil çaldı. Yerimden kalktım ve delikten baktım. Burak olduğunu gördüm. Gözlerimi devirip kapıyı açtım.

"Efendim Burak?" dedim sıkılmış bir ses tonuyla.

"Şeyy annem börek yapmıştı da onu getirdim. Yersin diye" içeri bakındı. "Ödevin yanında" diye ekledi.

"Olur iyi düşünmüşsün sağol hadi görü-"

"Ee ne yapıyordun?"

"Sen de söyledin ya ödev yapıyordum yarına yetiştirmem gerek. İzin verirsen gidicem şimdi."

"He tabi tabi de yarın birlikte gidelim mi okula?"

"Bilmem yarın bakarız?" 

"I tamam o zaman hadi görüşürüz haber vermeyi unutma hee"

"Ayh tamam hadi bay"

Gitti. Şükür. Ya tamam iyi çocuk hoş çocukta çok fazla şey istiyor be. Onu da anlamak lazım. Hoşlanıyo da. Yapmazsın bu kadar da. Neyse ödevim zaten bitmişti neredeyse. Hemen devam edip bitirdim. Sonra da pijamalarımı giyip yattım.

Uykum çoook vardı. Yarın Burak ile gitse miydim ki? Bilemedim şimdi. Gönlü olsun bari gidiyim. Ya da yok ya gitmiyeyim sonra yüz bulur falan hiç uğraşamam.

Uykuya daldıktan sonra rüya falan gördüm hem de kimi bu bugün kafeye gelen mafya babasını. Yine aynı şey yaşanıyordu ama bu sefer beni rehin alıyorlardı adamlar. Birden bir silah sesi patladı. Sıçrayarak uyandım. Nefes nefese kalmış ve terlemiştim. Kalktım ve su içtim. Sonra geri yattım ve kendimi tekrardan uykuya bıraktım.

EylülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin