Keyifli okumalar.
×××"Ares Erzel demek..." diye telefondan mırıldandı kardeşim. Dışarıda olduğu için arkadan gelen sesleri kesik kesik işitebiliyordum. Sanırım bir alışveriş merkezindeydi. "Gerçekten ilginç, spermlerini satıyor madem ne diye bunun peşine düşüyor? Sen emin misin bunun bir dolandırıcı ya da paparazi olmadığına?"
Şu sıralar haberimi yapmak için benimle iletişime geçen insan sayısı bir hayli artmıştı ve kendi ülkemde bu meselenin -sıradan bir vatandaş olarak- ilk örneklerinden biri olmam toplumca beni ayrı bir noktaya koyuyordu ve normlara karşı bir hareket oluşturmam, yalnız yaşayan bekar biri olarak çok büyük bir cesaretti. İrdeleyecek ve beni kınayacak milyonlarca insanı karşıma alacak değildim. Sade ve gözlerden uzak bir yaşam her daim en iyisiydi.
Hedeflediğim gibi ben bakire bir anne olacaktım.
"Aslında dün gece attığı mesajı gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm ve hemen bu kişinin de diğerleri gibi takıntılı bir gazeteci olduğunu düşündüm." Dudaklarımı ıslattım. Umrumda olmadığını iddia etsemde merakım galip gelmişti. "Ama değilmiş, gerçekten de iddia ettiği gibi bankayı arayıp teyit ettim, benim donörüm O."
Ayaklarımı sehpaya uzatmıştım. Başımı koltuğun pofuduk yastıklarından birine koymuş, tavandaki avizenin tozunu hiç almadığımı fark etmiştim.
"Kimin nesi, bir araştırsaydın. Sosyal medya hesabı falan var mı, bir baksaydın en azından bir fikir sahibi olurdun."
"Kim olduğu bizi ilgilendirmez." Diye vurguladım durumu. Onunda bu kişiyi irdelemesini istemiyordum. Bakışlarım yemek masasının üzerindeki kutuya çevrildi. Hala çöpe atmamıştım. Ve dün gece kapının önüne kadar gelip bir kutu dolusu çikolata bıraktığını kimseye söylemeye niyetim yoktu.
"Peki ne yapmayı düşünüyorsun?"
Bakışlarımı duvarda asılı duran Meryem Ana'nın kucağındaki İsa bebek figürüne çevirdim. Evime giren ve girebilecek tek erkek olduğu kesindi. "Hiçbir şey tabiki de."
"Hak iddia ediyor dedin az evvel, bebeğin babası netic-..."
"Hayır değil!" Diye lafını kestim. Bu cümleyi okumak ya da işitmek midemi bulandırıyordu. "O sattı ve bende bir müşteri olarak satın aldım. Al gülüm ver gülüm meselesi işte. Banka yönetmeliği ve hukuk benim haklarımın güvencesini vermişti, hakkımı koruyorda... o yabancı istese de, kendini aptal gibi buna inandırmış olsa da iddia ettiği gibi değil ve olmayacakta. Bebeğimin annesi ve babası yalnızca benim."
"Sen öyle diyorsun fakat seninle bunu başta konuşmuştuk Alin, çocuğun erkek olursa ne yapacaksın peki, çöpe mi atacaksın? Şu aptal kompleksin başına dert açacak. Sen dünya üzerindeki tüm erkekleri püskürtmüş olsanda, hiçbir zaman kendi kendine yetemeyeceksin. Her bireyin kendine has özelliği ve görevi var. Her şeye yetişmen mümkün değil, bugün bekar bir anne olmayı kabul etsende yarın mutlaka bir eş arayacaksın... Senin bir tamamlayıcaya ihtiyacın var, seni tamamlayacak kişinin de sana öyle... hiç kimse dünya üzerinde yol alıpta tek başına yolun sonuna varamaz. Sen erkek değilsin, bir kadınsın. Senin ulaşabildiğin boyut, düşünce tarzın bir erkeğin kavrama boyutu ve düşünce yapısıyla aynı olamaz. Bu bilime ve matematiğe aykırı. Eşit değiliz, eğer öyle olsaydı senin dediğin daima doğru olurdu."
"O kadar berbat bir konuşma yapıyorsun ki şu an, sana anlatamam... Ne demek eşit değiliz. Yaptığın gafın farkında mısın, söylediklerini kulağın işitiyor mu senin? Cinsiyetçi bir yaklaşımla beni alt etmeye çalışıyorsun. Emin ol günün sonunda sende, hatta tüm kadınlar benim gibi düşünecek. Erkeklerin bir fazlalık olduğunu, biz kadınlara faydadan çok zarar veren birer hayvansı varlıklar olduğunu sende iyi biliyorsun, hepsi bok çukurundan hallice, kirli ruhlarıyla zehirliyorlar dünyayı. Ben ölene dek kendime yetebilirim, çocuğuma da öyle. Bir erkeğin varlığına ihtiyacım yok. Ayrıca doğacak olan bebeğimin cinsiyetiyle alakalı tedirginlik yaşayacak değilim. Tanrı biliyor, benim gibi birisine kız evlat vereceğini, aksini yaparak yarattığı kişiyi cehenneme atacak değil. İnancım tam. Kim bilir 21. Yüzyılın Meryem'i belki de benimdir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPERM BANKASI | Texting (+18)
Teen Fiction0554***: Merhaba dünyanın en şanslı bekar annesi 0554***: Merhaba yüce gönüllü 0554***: Merhaba sana 0554***: Ben, çocuğumuzun tescilli öz babası 0554***: Ben ki geçtiğimiz ay, bankadan satın aldığın spermin sahibi Ares Erzel 0554***: Velhasıl kela...