•SB | y e d i

8.2K 243 147
                                    

1k için teşekkürler.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
Keyifli okumalar.
×××

"Şu sperm bankası açıldığından beri, sosyal medya bu konuyla ilgili çalkalanıyor. Bir yandan millet dalga geçiyor bir yandan da Türk aile yapımıza aykırı diye bankanın kapanması için kampanya başlatıyorlar. Ve ilginç olan her şeye rağmen talepte artıyor hatta gizliden gizliye spermlerini bağışlayan erkeklerin sayısı da bir hayli fazlaymış. Yalnız iyi para var diyorlar bu işte. Ne yapsam lan, bende mi satsam acaba? Bol keseden. Boşa kanalizasyona gideceğine cebime nakit olaraktan geri döner."

Ares geldiğinden beri dikkatini çeken yan masadaki iki gencin konuşmasına kulak kabarttı.

"Beni ilgilendirmiyor ne yaptığın, Tibet."

Tibet denen genç hayıflandı. "Senin tuzun kuru tabi. Geçen ay satmadın mı sende? Devam et hacı, iyi kazanırsın işte. Böylece servetine servet katarsın."

"Bir daha bu işlere buluşacağımı sanmıyorum."

"Niye öyle diyorsun pezevenk? Belki bir gün cengizhan gibi geniş bir saltanat kurarsın, aşiret reisi seni! Her limanda bir küçük Burak, ırkını bir sonraki nesillere aktardığını varsayarsak, belki de gelecekte adın tarihe altın harflerle yazılacak!"

Burak denilen çocuğun hali pek iyi görünmüyordu. "Bir hata ettik işte, bir daha da olmaz."

"Bir heves uğruna mı yaptın şimdi sen? Yok yok! Senin canın bir şeye sıkkın Burak. Bir kaç gündür gayet keyfin yerindeydi. Ne oldu da soldurdun yüzünü? Yoksa eski sevgilini mi özlüyorsun? Ayarlayalım sana birini, kadın hasreti çekiyorsan söyle abine hemen hallederiz. Yelpazem geniştir, biliyorsun."

"Karı kıza ara vereli uzun zaman oldu. Hiç bulaştırma beni! Zaten başıma ne geldiyse ya para ya da farklı tenlere olan açlığım yüzünden geldi."

Ares ve Oğuz iki gencin konuşmasına spesifik bir şekilde ortak olurlarken, bakışlarını birbirlerine çevirip, sessiz bir antlaşma yapar gibi bir kaç saniye öylece beklediler.

"Ee, anlat bakalım Ares Bey." dedi, Oğuz en nihayetinde. Üzerindeki desenli gömlek ve beyaz kot şortuyla oldukça rahat bir imaj çiziyordu. Şahit oldukları konuşmanın içinde olduklarını bilerek konuyu açması gerektiğini fark etmişti. Kadife sandalyede geriye doğru yaslanmıştı. Bir kafe de malum meseleyi konuşmak için buluşmuşlardı. "Sen kızla konuştun mu, ne diyor?"

"Benimle irtibat halinde olmayı sürekli reddediyor," Ares kahvesinden bir yudum alarak o da tıpkı arkadaşı gibi geriye yaslanmıştı. "Henüz tanımadığı birine bu kadar abartılı şekilde nefretle yaklaşması hiç mantıklı gelmiyor." Kendi kendine mırıldandı. "Ilımlı da yaklaşımım vardı oysa..." Sonrasında kendi kendine söylenmeyi bırakarak devam etti. "Sıkıntı mesajlaşmakta mı ben anlamıyorum ki? Yüz yüze gelsek daha mı beter olur yoksa iyi mi kestiremiyorum. Zaten tuhaf bir kişiliği olduğunu sezebiliyorum, diğer tanıdığım kızlara asla benzemiyor."

"Belki hamileliktendir oğlum, takılma. Hormonlar bu süreçte tepetaklak oluyor, mazur gör kızı. Nefret etmekte bir eylemdir sonuçta. Bu yönden bak."

"Sırf keyfi yerinde olsun diye, şaklaban gibi davranıyorum, aslında iyi niyetle yaklaşmaya çalışıyorum. Hatta, beni yanlış anlamasın diye sevgilim var diyerek sana yan gözle bakmam imasında bulundum geçen gün... Yok abi! Bu defa da hayali sevgilimi aldatmakla suçladı beni."

Oğuz kaşlarını hoşnutsuzca havalandırdı. "Sevgilin var sanıyor?"

"Evet."

"İyi bok yedin Ares." Dedi, arkadaşını kınarken. "Bende kızın yerinde olsam aynı tepkileri verirdim. Hatta üstüne engeli basar, o dakikadan itibaren sikimin ucundan geçmene bile izin vermezdim."

SPERM BANKASI | Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin