Hellööö canlarımm!!!
Hadii bölümee...
_______________________________Gözlerimi pazartesi gününe açtım. Karanı cumartesi akşamı engellemiştim. Pazar günü hiç konuşmamıştık. Arayınca meşgule atıyordum. İlk başlarda öylesine engellemiştim. Zaten engeli kaldıracaktım ama böyle ısrar edince biraz daha sürünmesini istemiştim.
'İnsan sevgilisinin sürünmesini neden ister kızım salak mısın?'
'Sevgilim olabilir ama onu sinir etmek çok eğlenceli'
Bugün okul vardı. Karanı görecektim ama pek görmek de istemiyordum şuan. Çünkü çok sinirli olduğuna emindim.
Yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Dolaptan kıyafet seçip giydim. Canım deri ceket giymek istemişti.
Siyah sırt çantamı da hazırlayıp aşağı indim. Çantamı dış kapının yanına bırakıp yemek odasına girdim. İlk defa en son ben gelmemiştim. Fatih abim yoktu.
Arasla Ateş abimin arasına oturdum. Aras İremle çıkmaya başladığı günden beri çok mutluydu. Onuda anlayabiliyordum. Kaç yıldır sevgili olmayı hayal ettiği kişiye sonunda kavuşmuştu.
Fatih abimde gelince kahvaltıya başladık. "Kendini iyi hissediyor musun kızım?" Babamın yaramı sorduğunu anlamıştım. Bugün vurulmamdan sonra ilk defa okula gidecektim.
"İyiym baba. Hem yaramda geçti sayılır" diyerek gülümsedim.
"Tamam kızım dikkat et yinede" Ailemin beni düşünmesi mutlu olmamı sağlıyordu. Beni ne kadar sevip değer verdiklerini anlıyordum.
"Okulda bir şey yemeyi de unutma annecim" Annemede gülümseyip yemek yemeye devam ettim.
"Tamam anne"
"Bak Alya oku-" Çınar abimin lafını böldüm.
'Çarpma işlemi de yapsaydın'
Cemile'yi takmadım. "Lütfen sende başlama abi. 3 yaşındaki bebek değilim ben"
"Tamam o zaman sustum" Çınar abi yemeğine dönünce bende yemeğime döndüm.
Yemeğim bittiğinde kalktım. Arasla Ege de benimle kalktı. "Bugün sizi ben bırakmak istiyorum " Ateş abide kalkmıştı. Diğer aile üyelerini tek tek öptüm.
Çantamı da alıp diğerlerini beklemeden koşmaya başladım. Ön koltuğu kapmak istiyordum. Ege de peşimden koşmaya başlayınca sırıttım. "HİÇ BOŞUNA UĞRAŞMA VELET. ÖN KOLTUK BENİM" Bağırarak koşmaya devam ettim. Arabaya vardığımda hemen kapıyı açıp kendimi içeri attım. Ege ben tam kapıyı kapattığımda kapının önüne gelmişti. Ona arabanın içinden dil çıkardım.
Arasla Ege arkaya geçti. Abimde binince yola çıktık. Okula varmadan önce telefonumu açıp Karan'ın engelini kaldırdım.
Okulun önüne geldiğimizde abimin yanağını öptüm ve arabadam indim. Ege her zamanki gibi kendi arkadaşlarının yanına gitti. Bizde çardağa geçtik. Aras gelip İreme sarıldı ve yan yana oturdular. Bende boş bir yere oturdum. Elifi tek görünce kaşlarım çatıldı. "Demir yok mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)
Short Story•TAMAMLANDI• Karıştılma hikayesi / Nefret aşkı / Lisede aşk ! "Çok ama çok özledim" "En çokta sarıldığımda boynundaki kokun burnuma geldiği zaman ki o huzur hiçbir şeyde yok. Geri gelsen, huzura ersem..." "Karan yapamam" "İlk başta bırakta yanalım...