Merhabalarr !
Diğer çiftlerin ne yaşadığını görmek için arada böyle bölümler atayım mı ?
Şimdi Aşkın ve Ateş aşkımı okuyacağız
Let's gooo
__________________________________Ateş'in anlatımıyla
Vurulmamdan sonra ilk defa işe gidecektim. Alya ve Annem, beni gitmemem için ikna etmeye çalışsada iyi hissettiğimi söyleyip çıkmıştım. Her zamanki gibi takımlarımdan birini giymiştim.
Bugün bir şirketle iş görüşmemiz vardı. Şirketi araştırdığımda batmakta olduklarını öğrenmiştim. Bize ihtiyaçları vardı. Ben anlaşma konusunda riske girmek konusunda kararsızdım. Toplantıda Aşkın da olacaktı. Şirketin avukatı olduğu için bu tarz toplantılara katılıyordu.
Aşkınla, ilk şirkete geldiğinden beri sürekli bir tartışma halindeydiz. Dik kafalı, asi, özgüvenli ve altta kalmayan biri olduğu için her dediğime bir şey buluyor. Tabi bende onu sinir etmekten zevk alıyorum.
Aslında adını bilmeme rağmen bilerek ona Aşkım diyorum. Sinir olduğunda ki yüz ifadesi çok hoşuma gidiyor.
Bunları düşünürken şirkete geldim ve odama çıktım. Toplantı yarım saate başlayacağı için dosyaları gözden geçirmeye başladım. İkinci dosyaya geçtiğimde kapı sesiyle kafamı kaldırdım. Aşkın odama gelmişti. Üstünü süzdüğümde siyah bir büstiyer ve beyaz takım giydiğini gördüm. Güzel olmuştu. Hatta benim üstümde olan siyah takımımla çiftleri andırıyorduk.
Bu saçma düşünceyi kafamdan atıp bakışlarımı yüzüne çevirdim. "Kapı çalmayı bilmez misin sen?"
Aşkın çantasını masaya bırakıp, masanın önünde sol tarafta olan tekli koltuğa oturdu. "Bilirim Ateş bey. Adımı düzgün söyleyen herkesin kapısını düzgün bir şekilde çalıyorum" dudağımın yukarı doğru kıvrıldığını hissedince o görmesin diye hemen eski haline döndüm.
"Toplantıdan önce şu dosyalara bir bakalım Aşkım hanım" Özellikle Aşkım'a vurgu yapmıştım. Göz devirip kalktı ve yanıma geldi. Kafasını eğip elimdeki dosyaya bakmaya başladı. Kokusu burnuma dolduğunda fark ettirmeden kokladım. Kokusu insanı mayıştıracak cinsten, çok güzeldi.
Kafamı hafif yan çevirdiğimde çok yakın olduğumuzu gördüm. Bakışlarım istemsizce dudaklarına kaydığında kendime kızdım.
"Ben bunları okudum zaten" Aşkın diklenip kendi yerine geçtiğinde. Boğazımı temizleyerek etkisinden kurtulmaya çalıştım.
O konuşmaya devam etti. "Şirket sahibi Necmi Kadıoğlu, şirkete bakan oğlu Emre Kadıoğlu. Şirketleri yaptıkları son anlaşmadan dolayı batmak üzere ve bize ihtiyaçları var" Bilgilerin üzerinden geçmesine, başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)
Nouvelles•TAMAMLANDI• Karıştılma hikayesi / Nefret aşkı / Lisede aşk ! "Çok ama çok özledim" "En çokta sarıldığımda boynundaki kokun burnuma geldiği zaman ki o huzur hiçbir şeyde yok. Geri gelsen, huzura ersem..." "Karan yapamam" "İlk başta bırakta yanalım...