14

13.3K 617 168
                                    

Evettt hız kesmeden devam ediyoruz.

LET'SS GOOO BÖLÜMEE
_______________________________

"Alyaa"

"Abicim hadi uyan"

Sese arkamı döndüm. "5 yıl daha"

"Okula geç kalırsın hadi kalk"

Dün Çınar abiyle güzel bir uyku çekmiştik. Bugün ise okul vardı. Okula lanetler getirerek yataktan çıktım. Çınar abim çoktan kalkıp iş için üstünü giyinmişti. Abimi yanağından öptüm. "Günaydın abi. Ben gidip giyiniyim"

"Hadi git bakalım" Abimde başımın üstünden öptü. Odama gelip hızlıca banyo işlerimi halletmiştim. Şimdi ise kıyafet seçiyordum. Okul serbest olduğu için kıyafet seçmesi de ayrı dertti. Gözüme güzel gelen bir kombini alıp giydim.

Siyah sırt çantamın içinede iki üç tane defter koydum ve omzuma asıp dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siyah sırt çantamın içinede iki üç tane defter koydum ve omzuma asıp dışarı çıktım. Aşağı inip çantamı ayakkabılığın yanına koydum. Yemek odasına girdiğimde herkes buradaydı. "Günaydın canım ailem" Herkes günaydın diyerek karşılık verdi.

Egeyle Ateş abimin arasına oturdum. Ben gelince yemek yemeye başlamıştık. Esma abla çayları döküyordu. "Yine döktürmüşsün Esma Sultan. Ellerine sağlık"

"Afiyet olsun kuzum"

"Alya" Ateş abim seslenince ona dönmüştüm. "Efendim abi"

"Sana bakan olursa ben nasıl döveceğim şimdi" Kaşlarını çatarak şortuma bakıyordu.

"Merak etme abi ben varım" Aras bir şeye atlamasa şaşarım zaten.

Ben bir şey demeden yemek yemeye devam etmiştim. Tabağım bittiğinde ayağa kalktım. Ege ve Arasta kalmıştı.

"Bugün sizi ben bırakıcam" Ateş abime sadece kafa sallamıştım.

Siyah spor ayakkabılarımı giyinip çantamı omzuma astım ve ateş abimin arbasına doğru yürüdüm.
"Onla gitmeyeceğiz" Ateşin sesi hayallerimi bölmüştü. Nasıl yani kocacımla gitmeyecek miydik?

"Neden kii?"

"Hadi gel" diyerek siyah bir mercedes e yöneldi. Porsche ye hüzünlü bakışlar atarak arabaya bindim. Önde Ege arkada Arasla ben vardık. Yolda arada sohbet etmiştik. Okulun bahçesine girdiğimizde Ateş abi bizi tembihliyordu. "Alyaya dikkat et Aras"

"Ben bebek değilim abi" diyerek inecekken abim önden elini uzattı ve beni tuttu. Yanağını gösterip öpücük istedi. "Neden bu kadar yumuş kalpliyim" diyerek öptüm. Arabadan indiğimizde Ateş gitmişti. Karşımdaki yapıyı inceledim. 5 katlı normal bir okuldu. Bahçesi güzeldi ve bir sürü çardak, bank vardı. Normalde okul amcamınmış ama babam ben okuyacağım için amcamdan satın almış. Evet arkadaşlar babam benim için okul satın aldı! Tabi bizimkiler hariç kimsenin daha haberi yoktu.

KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin