27

7.7K 391 119
                                    

Yeniden hellöööö !!

Uzatmadan bölüme geçelimm
___________________________________

Üniversite sınavına girmiştik. Hepimizinki güzel geçmişti. Karan şirkette çalışmak istediği için finans okumak istiyormuş, bunu öğrenmiştim.

Bu birkaç ay içinde herşey güzel gidiyordu. Ailemle aram çok güzeldi. Grupça daha çok kaynaşmıştık. Altuğu ziyarete gidiyordum. Bazende dışarıda buluşuyorduk. Karanla ilişkim güzel gidiyordu. Hatta ailemle tekrar Adana'ya bile gitmiştik. Kuzenlerimle eğlenip özlem gidermiştik. Atalay abim ve Almina yengeyle sürekli görüntülü konuşuyorduk. Tek sıkıntı son bir haftadır telefonlarımı açmamasıydı. Bu işte bir bokluk vardı ama hadi hayırlısı !

Yarın grupça tatile gidecektik. Üniversite sınavından sonra tatile gitmek için verdiğimiz sözü unutmamıştık. Bodrum'a gideceğimiz için abilerim biraz karşı çıksada annem o işi halletmişti.

Hazırladığım valizi kenara koydum. Abilerim ve babam işlerine gitmişti. Aras İremle dışarı çıkmış, Ege ise odasındaydı. İşlerim bitince aşağı indim. Annem salonda oturmuş televizyon izliyordu. Gidip arkasından boynuna sarıldım ve yanağını öptüm. "Yine benn" Annemle birlikte güldük. Kapı çalınca "Ben bakarım Esma sultan" diye bağırarak kapıya gittim.

Kapıyı açtığımda şok yaşadım. Hayal mi görmeye başladım acaba? "Siktir! Bu gerçek olamaz"

"Ayıp oluyor yengenin yanında Deniz"

Karşımda Atalay abi ve Almina abla vardı. "Ha sen hayal değil misin?" Abim bu halime güldü. Açıkçası ona biraz tripliydim. Bir haftadır telefonlarıma bakmıyordu.

"Oğlum içeri gelsenize" Annem ne ara yanıma geldi bilmiyorum. Annemin sesiyle ikiside içeri geçti. Ben hâlâ şokla arkalarından bakıyordum. "Hadi kızım" Annemin beni dürtmesiyle bende içeri geçtim.

Benim odaya girmemle abimin bana sarılması bir oldu. Bende kollarımı ona doladım. Ne kadar trip atsamda özlemiştim. Abimden sonra Almina ablayla da sarıldık ve koltuklara oturduk.

"Ziyarete mi geldiniz?"

"Söylesek mi şimdi?" Almina ablanın abime bakarak sorduğu soruyla kaşlarımı kaldırdım.

"Neyi söyleyeceksiniz?" diye sordum.

"Bu güzel haberi sen ver Sevgilim" Abimde Almina ablaya bakarak konuşmuştu. Almina abla başıyla onaylayıp bana döndü. Neşeli bir şekilde gülümseyerek konuştu.

"Biz buraya taşındık"

"Ha" yüzümün aldığı ifade nasıldı bilmiyorum ama gülmelerinden az çok anlayabiliyordum. Şaşırdığım için ağzımdan refleks olarak 'ha' çıkmıştı.

Abime baktım. "Ne demek taşındık?"

"Alminaya evlenme teklifi ettim ve eveleneceğiz. Evlendikten sonrada burada yaşamak istediğimize karar verdik. Daha doğrusu o biraz zorladı" diyerek gülümsedi.

"Bu çok iyi bir haber oğlum. Tebrik ederim sizi" Annem abime gülümsedi.

"Hayırlı olsun, senin adına sevindim" Normal ben olsa şuanda sevinçten havalara uçar abime ve Alminaya ablaya sarılırdı. Ama ona tripliydim. O da değişik davrandığımı anlamış olmalıydı.

"Sen iyi misin? Bir şey mi oldu?"

"Ne olacak ya! Abim bir haftadır telefonlarımı açmıyor ve bir bakıyorum kapıma gelmiş, buraya taşındığını söylüyor" Hafif sitemli konuşmuştum.

Abim Almina ablanın yanından kalkıp yanıma oturdu ve ellerimi tuttu. "Üzgünüm abicim. Taşınma işleri falan derken açamadım. Sürpriz olsun istemiştim"

KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin