Merhabalarr!!
Sürekli yeni bölüm atmaya çalışıyorum ve destek verirseniz çok sevinirim.
Verenlere de teşekkür ederim.
LET'S GOO....
___________________________
Gözlerimi Arasın bana seslenmesiyle açtım. Kıyafetlerimi alıp bayoya geçtim ve üstümü giyindim. Aras çoktan kalkıp hazırlanmıştı.
Hava çok sıcak olduğu için rahat şeyler tercih etmiştim. Banyodan çıktığımda Aras yatakta oturmuş telefon oynuyordu. Ben çıkınca kafasını kaldırdı. Öksürmeye başlamasıyla yanına gidip sırtına vurmaya başladım. "Helal helal! İyi misin?" Öksürüğü durunca elimi sırtından çektim. "Kızım bu ne?" diyerek üstümü göstermesiyle kaşlarımı çattım. "Kıyafet"
"Neyse çıkalım hadi" Aras kalkınca benden peşinden onu takip ettim. Tam kapıdan çıkınca sırtına atladım. Düşmemek için bacaklarımı tutmuştu. "Ne yapıyorsun kızım. Ya bir yerine birşey olsaydı"
Arkadan eğilerek yanağını öptüm. Kollarımı boynuna dolamıştım. "Canım ikizim benide mi düşünürmüş" Bir elimle ileriyi işaret ettim. "Uçur beni Aras kargooo" dememle Aras koşmaya başlamıştı. İkimizde kahkaha atıyorduk. "Aras düşücez yavaş!" dememle daha da hızlanınca kollarımı daha da sıktım. Dün oturduğumuz geniş alana doğru çıktı. Bir sürü insan görmemle Arasın sırtından indim. Sevimli olduğunu düşündüğüm bir gülümseme takınıp elimi salladım. "Merhabalar"
"Gel kızım amcalarınla tanış" Babamın sözüyle herkes ayağa kalkmıştı. Ortlama elli yaşlarında bir adam bana gelip sarıldı. Ayrılınca samimi bir gülümsemeyle konuştu. "Merhaba canım yeğenim. Ben en büyük amcan Remzi" yanında duran Ateşle yaşıt bir çocuğu gösterdi "Büyük oğlum Araf" Adının Araf olduğunu öğrendiğim kişi bana ifadesiz bakıyordu. Açıkçası umrumda da değildi. Kimseye kendimi zorla sevdirecek değildim. "Buda ikinci oğlum kuzey" diyerek gösterdiği çocuğa baktım. Benim yaşlarımda olmalıydı. Büyük ihtimalle gruptaki Kuzey'di. "Kuzey?" doğru olup olmadığını anlamak için sormuştum. "Ta kendisi" diyerek bana sarılmasıyla bende gülümsedim.
Daha sonra otuzlu yaşlarda , babama çok benzeyen bir adam geldi. "Bende ikinci en büyük amcan Bilal" Amcalarım bana sarılıyor ve sonra çocuklarını tanıtıyordu. Bilal amca yanındaki çocğuğu gösterdi. "Büyük oğlum Serkan" Serkan ılımlı bir gülümsemeyle bana bakıyordu. "Buda Can" diyerek Serkanın arkasından bir çocuk çıkardı. "Hani en sevdiğim kuzenim" diyerek sıkıca bana sarılan Can a baktım. Gruptaki konuşmalardan neşeli bir çocuk olduğunu az çok anlamıştım.
"Can eğer biraz daha sıkmaya devam edersen en sevdiğin kuzenin diye birşey kalmıcak"
Can benden ayrıldı ve gülerek omuzlarımdan tutup beni sarstı. "Senin de en sevdiğin kuzenin benim dimi kanka"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)
Nouvelles•TAMAMLANDI• Karıştılma hikayesi / Nefret aşkı / Lisede aşk ! "Çok ama çok özledim" "En çokta sarıldığımda boynundaki kokun burnuma geldiği zaman ki o huzur hiçbir şeyde yok. Geri gelsen, huzura ersem..." "Karan yapamam" "İlk başta bırakta yanalım...