Günde iki kez hellööö desemde yeniden hellööö!!!
Olaylı bir bölüm sonundan sonraa hemen yeni bölümm..
LET'S GO
_____________________________________"Karan" Karanı görmemle şoka girmiştim. Onun burada olmaması gerekiyordu. Daha da kötüsü Sıraçla öpüşmemizi görmüştü. Düzeltiyorum Sıraçın beni öptüğünü.
"Bak açıkla-"
"Şimdi s*ktim seni orospu ç*cuğu" Karan bana konuşma fırsatı vermeden içeri girdi ve Sıraçın karşısına geçip yumruk attı. Sıraçın erkekliğine vurduğum için onun da acısıyla yere düştü. Karan Sıraçı yumruklamaya başladı. Ben hâlâ şokla olan biteni izliyordum. Karan'ın gözü dönmüştü. Tüm hıncını almak için vuruyor gibiydi.
Sıraçın dikili olan kaşı patladı ve kanamaya başladı. Öksürerek zar zor nefes alıyordu. Gidip Karanın kolunu tuttum. "Karan yeter. Öldüreceksin"
Kolunu elimden kurtarıp bir yumruk daha attı. "KARAN YETER DEDİM!" Bağırınca kalktı ve sinirle çıkıp gitti.
Sıraç kötü bir haldeydi ve onu böyle bırakmazdım. Karanla sonra konuşacaktım. Sıraçı yavaş yavaş kaldırdım ve kolunu omzuma atıp taşımaya başladım. Yarı ayık yarı baygındı. Kaşındaki kan yüzüne dağılmıştı. Okulun revirine doğru götürmeye başladım. "Seni boşuna sevmiyorum ben" kelimeler Sıraç'ın ağzından yuvarlanarak çıkıyordu.
"Allah aşkına bir sus Sıraç" Sıraç revire kadar daha konuşmadı. Revire geldiğimizde hemşire ablaya yalandan birşeyler uydurdum. Sıraçın kaşı dikilene kadar bekleyecektim. İyi olduğunu gördüğümde giderdim. Karan yüzünden bu halde olduğu için suçluluk duyuyordum. Evet ondan aynı zamanda nefret de ediyordum. Dövülmeyi de hak etmişti ama bir insan olarak onu o halde bırakamazdım.
Hemşire abla Sıraçın kaşını dikerken Sıraç konuştu. "Merak etme beni bir daha görmeyeceksin" kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.
"Nasıl yani?"
"Okul değiştireceğim zaten bu olaydan sonra sende beni attırırdın"
"Haklısın da bu kararına ne sebep oldu?" Seni hayatımda istiyorum diyen birisinin bir anda gitmek istemesi tuhaf gelmşti.
"Bugün ki olaydan sonra anladım ki Karanla birbirinize aşıksınız. Sana güveniyor ve ben yaptığım hareketlerden dolayı senden özür diliyorum"
"Bugün yaptığın şeyin affı yok Sıraç. Git ve kendine yeni bir hayat kur"
"Beni değiştirdiğin için teşekkür ederim" Sıraça cevap vermedim. İyi olduğunu görünce revirden çıktım. Şimdi Karanla konuşmam lazımdı. Nerde olduğunu öğrenmek için mesaj attım.
Ben: Nerdesin?
Karan'ım: Sakinleşmeye ihtiyacım var
Karan yerini söylemese de nerede olduğunu anlamıştım. Yanına gitmeden önce bizimkilerin olduğu gruba yazdım.
*Hoş geldin boş git
Siz: Biz Karanla sonraki derslerde yokuz haberiniz olsun
Demiroksit: Oo çifte kumrular dersten mi kaçıyorr
Siz: kes zevzekliği Demircim
Elif: Tamam kanka size iyi takılmalar
İkiz: Eve sen mi geçiceksin ?
Siz: Ben gelirim eve beni beklemeyin, Çantalarımızı da aldırırsınız siz
İrem: O iş bizdee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK HAYAT (Tamamlandı)
Historia Corta•TAMAMLANDI• Karıştılma hikayesi / Nefret aşkı / Lisede aşk ! "Çok ama çok özledim" "En çokta sarıldığımda boynundaki kokun burnuma geldiği zaman ki o huzur hiçbir şeyde yok. Geri gelsen, huzura ersem..." "Karan yapamam" "İlk başta bırakta yanalım...