– Și Sehun? M-a întrebat Yoohi încântată. Am terminat de înghițit ce am mâncat.
– Nu stiu, poate la scoala lui...doarme?
– Oh... e mai mare, nu?
– Da, cu doi ani.
– Este mai mare decât noi? *Jin deschise ochii surprins* Pare mai tânăr.
Am dat din umeri și am continuat să-mi mănânc prânzul.
– Băieți *Jimin a venit alergând împreună cu Taehyung* băieți și fete.
– Da, am înțeles deja, ce se întâmplă?- a întrebat Yoohi.
– Vom avea o petrecere weekendul acesta și vom merge cu toții. Și-a fixat privirea asupra mea.
Mi-am dat ochii peste cap. Din acest grup eu am fost cea mai seriosă, de asemenea, nu am ieșit ca ei și nu m-am distrat ca ei și Yoohi. Nu fusesem niciodată la o petrecere și nu era tocmai cea mai mare dorință a mea, preferam să stau acasă sau să merg la film.
– Hara trebuie să-l inviți pe Sehun. Mi-a spus Yoohi, eu, care încă mă uitam obosită la Jimin, am observat cum băiatul și-a ridicat sprâncenele împreună și a făcut o față...
– Sehun? De ce Sehun? a întrebat el.
Yoohi pufni. Acum două săptămâni a fost când Sehun mi-a întâlnit prietenii și acum o săptămână Yoohi a „renunțat” la Jimin pentru că se presupune că era deja interesat de o altă fată sau de altele, nu prea am înțeles partea aceea. Ideea era că Yoohi fusese foarte insistentă cu Sehun.
– Am o idee *am spus ignorând-ul pe Jimin.* Chiar acum o să-ți dau numărul lui. Am zâmbit, Yoohi a dat din cap entuziasmată.
– De ce Sehun? repetă Jimin.
– Pentru că este drăguț și vreau să-l invit.
Jimin a mormăit și a plecat nervos. Jin, Hobi și cu mine am urmărit amuzați scena pe care tocmai ne-au oferit-o prietenii noștri.
– Te duci? m-a întrebat Hobi.
– Nu știu, nu cred. I-am răspuns și m-am întors să mănânc.
– Oh, desigur că va merge. Tonul hotărât al lui Yoohi m-a speriat.
– Nu.
*
Eu, care am refuzat categoric să merg la petrecerea fericită, iată-mă, lăsând-o pe prietena mea să mă îmi alegă hainele.
– Trebuie să merg într-o rochie? am întrebat-o făcând o față furioasă dar și drăguță în același timp
– Nu neapărat *a spus uitându-se prin hainele mele* Iată-l. A scos un pulover roz pastel. Era foarte frumos, dar nu l-am purtat niciodată.
– Pentru ce e asta?
– Am un outfit perfect și frumos în cap chiar acum. *Ea a zâmbit și a lăsat haina pe pat* O vei purta și pentru că ai doar pantalonii scurți pe care ți iam cumpărat, îți voi împrumuta pe aceștia. Ea a scos niște pantaloni scurți albi din geantă. Erau drăguți.
– Mă duc să mă schimb.-M-am ridicat fără o retragere de inimă și am luat acele două haine.
– Dă-i drăgălășenie, petrecerile sunt atât de distractive.* Zâmbi ea.* Înveselește-te.
M-am schimbat repede și am plecat, așa cum era de așteptat, Yoohi mi-a zâmbit și eu la fel.
– Acum arată-mi pantofii tăi.
CITEȘTI
I protect you from the shadows [J.Jk]
Teen FictionJignită și râsă de toti din școala.Viața Harei nu este una roz.Ea a trecut singură prin toate problemele ei cu lumea,cel puțin așa crede ea. Ce nu știe ea este că cineva,un băiat o potejează din umbră Începută>30.07.2022 Finalizată>26.10.2022 #1Jun...